Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Pokker, jeg har mer eller mindre holdt meg i 2.5 uker nå, men nå begynner jeg å bli farlig tørst på grunn av denne tråden... faen ta dere! 6224016[/snapback] Jeg har holdt meg unna cola siden jul! Men jeg har kanskje tatt 3 slurker da, dvs ett glass. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca Cola vs. Pepsi blir som indrefilet vs. sølekaker. 6224091[/snapback] kunne ikke være mer enig!! :!: Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca Cola vs. Pepsi blir som indrefilet vs. sølekaker. 6224091[/snapback] Hør... En stemme som ikke prater tve-tunge Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca Cola! likte en stund pepsi max best, men nå er det cola. blir litt små kvalm av pepsi, vet ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Pepsi smaker forferdelig syntetisk, kan ikke fordra det. Colaen er nokk best ja. En som er enda bedre som ikke er i Norge ennå er vanlig Cola med Sitron. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 blir litt små kvalm av pepsi, vet ikke helt hvorfor 6224132[/snapback] Du skjønner, det er noen folk som ikke tåler god smak. Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Liker cola best.. Ganske sikker på at jeg hadde kjent forskjellen på pepsi og cola. Men her hjemme blir det for det meste kjøpt inn pepsi-max, noe som jeg ikke liker fult så godt Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Liker cola best.. Ganske sikker på at jeg hadde kjent forskjellen på pepsi og cola. Men her hjemme blir det for det meste kjøpt inn pepsi-max, noe som jeg ikke liker fult så godt 6224146[/snapback] Stakkars deg som må drikke Pepsi Max. Er faktisk stor forskjell på Pepsi og Pepsi Max. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 blir litt små kvalm av pepsi, vet ikke helt hvorfor 6224132[/snapback] Haha, samme her! Pepsi og Cola Light gjør meg så sykt kvalm... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 RC Cola. Bare fordi det er tidenes teiteste navn. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 I siste nummer av Illustrert Vitenskap var det en slik undersøkelse. Personer som fikk se hva de drakk foretrakk Coca-Cola. Da de fikk bind for øynene likte de Pepsi best, så svaret sier seg vel selv? Pepsi er egentlig best. 6223061[/snapback] Hvis du hadde lest en linje av trådstarters innlegg hadde du kanskje fått med deg at det var akkurat derfor han starten tråden 6223160[/snapback] Det var Hippie-Erlend som skrev det innlegget. Jeg syns Coca Cola er best. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 pepsi er best... finnes ikke tvil. jeg har prøvd blindtest med coca vs pepsi, og pepsi ble alltid kåret til vinner! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvis du skal drekka Cola, skal du drekka Coca Cola! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca Cola hvis den nytes avkjølt på glassflaske. Ingenting over, ingenting ved siden. Til hverdags drikker jeg Pepsi Max fra 1.5 liter plastflaske da den er passe fresch og uten sukker. Liker ikke Cola Light. (Diet Coke). Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Forskjellen mellom alle disse Cola-merkene er hårfin, men jeg foretrekker Pepsi. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca Cola selvsagt! Ingen annen kan måle seg med den. (pepsi blir det så mye "luft" av.. hvertfall pepsi max) Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå må vi for _all del_ skille mellom Pepsi og Pepsi Max her! Samme med Coca Cola og Coca Cola Light. Er stor forskjell mellom sukkerfri og "vanlig". Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Poll! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Btw: trudde husets og coop cola var det samme jeg..?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå