Melvin Snerken Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Poll! Coca Cola! Jeg liker Coca Cola best, fordi? jo, den gode smaken og at jeg ikke kan fordra Pepsi, men kanskje viss jeg hadde bind for øya hadde jeg kanskje ikke smakr forskjell.. Rc cola har jeg heller ingen ting imot.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca-Cola. Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde merket forskjell med bind for øyene. Men så er det forskjell på coca-cola også. Boks er best. Noen mener flaske, men jeg synes boks er best. Har også en forkjærlighet for dispensercola, men det er kanskje bare fordi det i 99% av tilfellene er isbiter i dem. Pepsi Max er 1000 ganger bedre enn det skvipet de kaller Cola Light. Iallefall den "gamle" pepsi Max'en, ikke den gule limited edition dritten de selger for tida (igjen, på boks) Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 min mor er cola light junkie, siden vi altid har cola light tilgjenglig drikker jeg mye cola light. så jeg har også blidt avhengig av det, ikke noe å gjøre med nå. light lime er foresten ikke så verst, pepsi kan ikke tilfredstille behovene mine. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Pepsi har gyselig ettersmak. Men Cola, derimot. Helt herlig. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 La til noen flere alternativer nå. Velger å ikke legge med alle variantene av Pepsi og Cola, siden det er så umenneskelig mange forskjellige, og siden spørsmålet egentlig er hvilken produsent som produserer den beste cola-varianten. Ta heller med i begrunnelsene deres hvilken av variantene til produsenten du mener er den som gjør at du stemmer for akkurat det du gjør.. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Foretrekker Coca Cola. Syns Pepsi smaker som Coca Cola med ekstra sukker og en dæsj kanel. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca-Cola, som er ordentlig Cola, og ikke en billig etterligning! Hadde kjent igjen Coca-Cola over det meste av forfalska drit, selv Pepsi. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Cola er best, syntes pepsi er litt søtere. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca Cola er best synes jeg. Grunn? Har vel ikke noen grunn, jeg bare liker Cola best. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Selv synes jeg Solo er best. Angående Colatester, på skolen hadde vi en blindtest av cola, Pepsi og Coca. Vi helte Pepsi i to umerkede glass og skrev Coca på det ene og Pepsi på det andre. Vi spurte deretter om de likte Coca eller Pepsi best og lot dem etterpå smake på brusen. Da de fleste at favorittbrusen dems smaakte best selv om det var samme brus i begge glassene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 enig der, Snillingen, godt sagt. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Bah, før drakk jeg mye brus, men kan nesten ikke drikke noe lenger. Alt er jo Coca-Cola. Selv Solo eies delvis av Coca-capitalism. Ehm... Eldorado-Cola smaker godt, da. Pepsi er bare vondt. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tror noen må melde seg inn i ACC...:!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Pokker, jeg har mer eller mindre holdt meg i 2.5 uker nå, men nå begynner jeg å bli farlig tørst på grunn av denne tråden... faen ta dere! Endret 1. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tror noen må melde seg inn i ACC...:!: 6224004[/snapback] Hvafornoe? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 ACC = Anonyme Coca-colikere. (eller no slikt ) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvafornoe? 6224036[/snapback] AnonymeCocaCola-likere Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvafornoe? 6224036[/snapback] AnonymeCocaCola-likere 6224052[/snapback] Nei! Ha dere vekk! Slemme mennesker! Ah, stemmer i hodet! Jeg lå tre år på lukket avdeling for å glemme ACC. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca Cola vs. Pepsi blir som indrefilet vs. sølekaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå