Gå til innhold

Hvilket Cola-merke er egentlig best?

Nissen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coca-Cola. Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde merket forskjell med bind for øyene.

Men så er det forskjell på coca-cola også. Boks er best. Noen mener flaske, men jeg synes boks er best. Har også en forkjærlighet for dispensercola, men det er kanskje bare fordi det i 99% av tilfellene er isbiter i dem.

Pepsi Max er 1000 ganger bedre enn det skvipet de kaller Cola Light. Iallefall den "gamle" pepsi Max'en, ikke den gule limited edition dritten de selger for tida (igjen, på boks)

Lenke til kommentar

La til noen flere alternativer nå.

Velger å ikke legge med alle variantene av Pepsi og Cola, siden det er så umenneskelig mange forskjellige, og siden spørsmålet egentlig er hvilken produsent som produserer den beste cola-varianten. Ta heller med i begrunnelsene deres hvilken av variantene til produsenten du mener er den som gjør at du stemmer for akkurat det du gjør.. :)

Lenke til kommentar

Selv synes jeg Solo er best.

Angående Colatester, på skolen hadde vi en blindtest av cola, Pepsi og Coca. Vi helte Pepsi i to umerkede glass og skrev Coca på det ene og Pepsi på det andre. Vi spurte deretter om de likte Coca eller Pepsi best og lot dem etterpå smake på brusen. Da de fleste at favorittbrusen dems smaakte best selv om det var samme brus i begge glassene.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Bah, før drakk jeg mye brus, men kan nesten ikke drikke noe lenger. Alt er jo Coca-Cola. Selv Solo eies delvis av Coca-capitalism.

Ehm... Eldorado-Cola smaker godt, da. Pepsi er bare vondt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hvafornoe? :p

6224036[/snapback]

AnonymeCocaCola-likere :w00t:

6224052[/snapback]

Nei! Ha dere vekk! Slemme mennesker! Ah, stemmer i hodet! Jeg lå tre år på lukket avdeling for å glemme ACC. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...