Nissen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Leste i Illustrert Vitenskap her en dag at i et forsøk skulle forsøkspersoner først i en blindtest avgjøre om Pepsi eller Coca-Cola smakte best. De fleste foretrakk her Pepsi, men dersom forsøkspersonene visste hva de drakk, foretrakk de fleste Coca-Cola! Ble så innspirert av denne lille artikkelen at jeg bestemte meg for å lage denne tråden her, hvor målet er å finne ut hvilken Cola-sort som er den absolutt best likte på HW.no forumet. Hvem mener du at produserer den beste Cola-varianten av: - Pepsi - Coca-Cola - RC Cola - Coop Cola - First Price Cola - Husets Cola - Choice Cola ...begrunn svaret. Personlig foretrekker jeg Pepsi, rett og slett pga. at denne har den fyldigste smaken. Endret 1. juni 2006 av Nissen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 I siste nummer av Illustrert Vitenskap var det en slik undersøkelse. Personer som fikk se hva de drakk foretrakk Coca-Cola. Da de fikk bind for øynene likte de Pepsi best, så svaret sier seg vel selv? Pepsi er egentlig best. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Pepsi og Coca-Cola smaker rimelig forskjellig, jeg foretrekker sistnevnte. Hvis det skal lages poll burde du forresten ha med varianter som Pepsi Max, siden denne er ganske annerledes enn vanlig Pepsi. Vet om mange som foretrekker denne på grunn av smaken, og ikke bryr seg det døyt om at den er sukkerfri. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca Cola. Hvorfor? Fordi det er den eneste! Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Coca-Cola FTW! Den er absolutt best på smak.. Skjønner ikkje at Coop Cola er eit alternativ ein gong.. Den er motbydelig Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 pepsi er vell egentlig tingen :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 I siste nummer av Illustrert Vitenskap var det en slik undersøkelse. Personer som fikk se hva de drakk foretrakk Coca-Cola. Da de fikk bind for øynene likte de Pepsi best, så svaret sier seg vel selv? Pepsi er egentlig best. 6223061[/snapback] Hvis du hadde lest en linje av trådstarters innlegg hadde du kanskje fått med deg at det var akkurat derfor han starten tråden Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) hva med first choice cola?, husets? uans, jeg liker vanlig kokakkola best Endret 1. juni 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Personlig foretrekker jeg Pepsi. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Pepsi smaker da aldeles gyselig syntetisk. Hvordan i alle dager kan dere besulde smaksløkene med den avskyeligheten? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Pepsi smaker da aldeles gyselig syntetisk. Hvordan i alle dager kan dere besulde smaksløkene med den avskyeligheten? 6223168[/snapback] Hva med Coca cola da? Det er jo mye verre! Er nok en Pepsi drikker som bor i denne gården ja.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Leste i Illustrert Vitenskap her en dag at i et forsøk skulle forsøkspersoner først i en blindtest avgjøre om Pepsi eller Coca-Cola smakte best. De fleste foretrakk her Pepsi, men dersom forsøkspersonene visste hva de drakk, foretrakk de fleste Coca-Cola! Ble så innspirert av denne lille artikkelen at jeg bestemte meg for å lage denne tråden her, hvor målet er å finne ut hvilken Cola-sort som er den absolutt best likte på HW.no forumet. Hvem mener du at produserer den beste Cola-varianten av: - Pepsi - Coca-Cola - RC Cola - Coop Cola ...begrunn svaret. Personlig foretrekker jeg Pepsi, rett og slett pga. at denne har den fyldigste smaken. 6223030[/snapback] Jeg liker Coca-Cola best fordi det er den smaken jeg liker best. Du burde for øvrig ta med litt flere valg her: First Price, Husets Cola o.l Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 I siste nummer av Illustrert Vitenskap var det en slik undersøkelse. Personer som fikk se hva de drakk foretrakk Coca-Cola. Da de fikk bind for øynene likte de Pepsi best, så svaret sier seg vel selv? Pepsi er egentlig best. 6223061[/snapback] Men. Det sto også at de som drakk Coca-Cola følte seg mer vel.. Så da er jo Coca-Cola bedre igjen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg ser tendenser til nok en eviglang ostetråd... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg foretrekker Coca Cola hvis det er snakk om brus med sukker, men Pepsi Max er en bedre lightbrus enn Cola Light. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Leste i Illustrert Vitenskap her en dag at i et forsøk skulle forsøkspersoner først i en blindtest avgjøre om Pepsi eller Coca-Cola smakte best. De fleste foretrakk her Pepsi, men dersom forsøkspersonene visste hva de drakk, foretrakk de fleste Coca-Cola! Ble så innspirert av denne lille artikkelen at jeg bestemte meg for å lage denne tråden her, hvor målet er å finne ut hvilken Cola-sort som er den absolutt best likte på HW.no forumet. Hvem mener du at produserer den beste Cola-varianten av: - Pepsi - Coca-Cola - RC Cola - Coop Cola ...begrunn svaret. Personlig foretrekker jeg Pepsi, rett og slett pga. at denne har den fyldigste smaken. 6223030[/snapback] Jeg liker Coca-Cola best fordi det er den smaken jeg liker best. Du burde for øvrig ta med litt flere valg her: First Price, Husets Cola o.l 6223186[/snapback] For ikke å glemme den legendariske "Choice Cola" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Enig. Pepsi Max er liksom en egen brus for seg selv, ikke bare en litt kjipere versjon av Pepsi. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Pepsi smaker da aldeles gyselig syntetisk. Hvordan i alle dager kan dere besulde smaksløkene med den avskyeligheten? 6223168[/snapback] Hva med Coca cola da? Det er jo mye verre! Er nok en Pepsi drikker som bor i denne gården ja.. 6223184[/snapback] Pysj, det er jo egentlig en fornærmelse mot Coca Cola å sammenligne de to produktene. Coca Cola vinner en overlegen seier her. Edit: Hadde forresten fortsatt smakt forskjell med bind for øyene, opp ned, under vann og i koma om det så skulle være. Endret 1. juni 2006 av Carl M Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg liker foresten Coca Cola best jeg også. Synes pepsien har en "tam" smak, forrhold til coca-cola.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå