Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hmm... Jeg har prøvd å ta det av nå, men jeg får ikke prossesoren løs! Er det skadelig for den om jeg bruker en kniv eller noe slik? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Vri forskiktig cpu'en fra venstre til høyere. Gjenta denne bevegelsen helt til cpu'en blir løs. Ikke bruk kniv, da du kan ødelegge flaten og lage riper. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ok.. Skal prøve dette. Er det foresten noen som har peiling hvorfor PC'n min ikke starter? Tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=585461 Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Erm :!: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noob Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hva var hensikten med det innlegget? Å Ja.. Jeg er noob. Kan jeg få hjelp nå...? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Er enkelt å smøre på goop. Du smører et TYNT lag oppå enten den lillefirkanten eller hvis du har heatspreeder oppå hele. Men det må være tynt altså. Og selføgelig må du ta du ta bort gammel goop Jeg brukte en fille med litt rødsprit på, funker som fean Var det noe ellers du trengte hjelp til da? :!: EDIT: Du fikk ikke løs psu fra kjøler? Vær forsiktig og prøv å "vri" den til venstre så høyre og for fean meg bruk ikke kniv Endret 2. juni 2006 av ..SupRnova.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Er enkelt å smøre på goop. Du smører et TYNT lag oppå enten den lillefirkanten eller hvis du har heatspreeder oppå hele. Men det må være tynt altså. Og selføgelig må du ta du ta bort gammel goop Jeg brukte en fille med litt rødsprit på, funker som fean Var det noe ellers du trengte hjelp til da? :!: EDIT: Du fikk ikke løs psu fra kjøler? Vær forsiktig og prøv å "vri" den til venstre så høyre og for fean meg bruk ikke kniv 6231536[/snapback] IKKE bruk en vanlig fille når du skal fjerne gammel kjølepasta. Den kan avgi fibre som kan gå ut over kjølingspotensialet Bruk en klut som du er sikker på er nuppfri og ikke kan avgi noen form for små fibre. *EXTREM KRITISK MODUS* Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Har lest gudien nå og tenker: Shit! Eg som klinte på eit tynt lag med kjølepasta! Det var ikkje godt smurt, brukte berre vanleg tørkepappir, og rensa ingenting.... Her må eg skjerpe meg.... Edit: Masse skrivefeil Endret 4. juni 2006 av tharshan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå