noeinstein Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Skal kjøpe fotoskriver i løpet av de nærmeste dagene og lurer fælt på hvilken av disse 2 som er best. Skal brukes KUN til foto da jeg har en gammel skriver som holder lenge til tekst . Etter at jeg kom over denne så heller jeg vel mer over til canon i øyeblikket. "Class action lawsuit against Epson because their printers would notify user that ink cartridge was empty when it wasn't and halting use of printer forcing them to buy a new cartridge. Legger vekt på at utskriftene skal ha god kvalitet og selvsagt fornuftig pris/utskrift. Noen som kan dele erfaringer med disse skriverne eventuelt har bedre forslag til en annen god fotoskriver opp til ca 2000,- ? EDIT: En ting til, hvorfor er det to typer sort blekk til canon (pimentert svart og svart) ? Endret 1. juni 2006 av noeinstein Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Den ene sorte er til vanlig skriving som word-docs osv, mens den andre er til foto-printing. Jeg har en Canon Pixma IP4000 og er sinnsykt fornøyd med den. Rask til å skrive ut foto, fin fargebalanse, allright programvare og ikke minst, grei pris! Kan ikke sammenligne med Epson da jeg selv ikke har det, men kan som sagt på generelt grunnlag anbefale Canon da jeg har både printer, scanner og kamera som jeg er kjempefornøyd med. Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 epson skal jo også være fotoskriver og scorer høyt på tester, liker ikke den saken med blekkpatronene ... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Mulig dette gjelder kun de dyre skriverne, men der skal Epson være best på sort-hvitt. Canon har et lignende system på trappene. Men på farger og vanlig utskrifter, tror jeg de er ganske like. Har selv Canon IP4000 (R-modellen med trådløst nettverk... fungerer meget bra) og den gir gode bilder med bra farger. Den er utrolig kjapp også, mye kjappere enn Canons dyrere modeller. Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Bestilte en ip5200R, mange som er fornøyd med den Takk for svar Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Bestilte en ip5200R, mange som er fornøyd med den Takk for svar 6285006[/snapback] Kjøpte min idag, hos digitalimpuls i oslo. Pga lagerfeil, og at jeg hadde bestilt 4200, fikk jeg 5200 til 1300kr skal teste den snart! Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Bestilte en ip5200R, mange som er fornøyd med den Takk for svar 6285006[/snapback] Kjøpte min idag, hos digitalimpuls i oslo. Pga lagerfeil, og at jeg hadde bestilt 4200, fikk jeg 5200 til 1300kr skal teste den snart! 6345272[/snapback] Har testet den på diverse utskrifter nå og må si jeg er strålende fornøyd både med kvalitet på utskriftene, hastighet og hvor lett det var å sette den opp i det trådløse nettverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå