tigergutten Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Er på jakt etter et GODT og effektivt spamfilter til Outlook Express (helst noe som folk har erfaring med)...ser det er mye å velge i på markedet.. noen som har tips? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Spørs om du skal betale for det eller ikke da Av de du betaler for har vel symantec et som er ganske godt. Av freeware på nettet var det et online som var veldig godt, men jeg husker ikke hva det heter i farta. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Takker for kjapt tips.. tror vi sier gratis jeg... Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Kan jo prøve dette. Har ingen erfaringer, men voten på dagbladet er vel muligens verdt å stole på. Riktignok bare 4 stemmer men. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 takker... skal prøve det Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Kan nevne at jeg ikke var fornøyd med Bayes... prøver nå ut SpamAware Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå