CWH Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Et forslag som har kommet på bordet er NM i overklokking. Foreløpig leker vi kun med ideen om luft og vann og så får vi se på ekstrem. Tankeeksperimentet hittil: Tanken vi leker med er en kvalifisering i forkant at HW LAN. På HW LAN stilles likt utstyr tilgjengelig om det er CPU eller 3DMark. Gjør som i hopp, best av sammenlagt 3 forsøk f.eks. Det jobbes med et forslag til regelverk og å få samlet utsyr. Interessant? Det er jo naturlig at det arrangeres litt seminarer rundt overklokking i denne forbindelse. Kom gjerne med forslag til folk/produsenter dere vil høre fra. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Kan se for meg at en 200 deler kommer til å ryke da ja. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 At noe kommer til å ryke må mann jo regne med. Flaks at mann slipper å dekke det selv da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Kan se for meg at en 200 deler kommer til å ryke da ja. 6224875[/snapback] Stakkars Lightningwolf, har overklokket en AMD 64 til 5800+ så går hele skiten i lufta At noe kommer til å ryke må mann jo regne med.Flaks at mann slipper å dekke det selv da 6224897[/snapback] Skjedde ikke det med P4 prossesoren som ble overklokket til 6 Mhz? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Kan se for meg at en 200 deler kommer til å ryke da ja. 6224875[/snapback] Stakkars Lightningwolf, har overklokket en AMD 64 til 5800+ så går hele skiten i lufta At noe kommer til å ryke må mann jo regne med.Flaks at mann slipper å dekke det selv da 6224897[/snapback] Skjedde ikke det med P4 prossesoren som ble overklokket til 6 Mhz? 6224914[/snapback] jo den fungerte så dårlig at de ikke gadd å bruke den en gang Endret 1. juni 2006 av Sweet Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 CWH: Send meg en PM, så skal jeg sjekke muligheten for hw-sponsing Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) hahhahaha, elsker å tyne maskina, peisa min 3200+ opp i 2,8ghz med stock kjøling :!: krasja etter 20-30sek Endret 13. august 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Et forslag som har kommet på bordet er NM i overklokking.Foreløpig leker vi kun med ideen om luft og vann og så får vi se på ekstrem. Tankeeksperimentet hittil: Tanken vi leker med er en kvalifisering i forkant at HW LAN. På HW LAN stilles likt utstyr tilgjengelig om det er CPU eller 3DMark. Gjør som i hopp, best av sammenlagt 3 forsøk f.eks. Det jobbes med et forslag til regelverk og å få samlet utsyr. Interessant? Det er jo naturlig at det arrangeres litt seminarer rundt overklokking i denne forbindelse. Kom gjerne med forslag til folk/produsenter dere vil høre fra. 6222677[/snapback] Kvalifisering i forkant av HW-Lan, hvordan skal dette gjøres ? Klarer ikkje heilt å se det for meg... Best av 3 forsøk ? Snakker vi 3 bootups då ? Det er jo veldig vanskelig å klokke uten å teste ut litt forskellige vcore's. Men eg liker forslaget heilt klart ! Det eg syntes hadde vert tøft er om vi hadde fått overklokk til å forklare meir om fasekjøling, og prinsipene bak det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg