Gå til innhold

headset til 500-700kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil vel anbefale steelsound 5H. I fps spill hører man betre kvar folk er enn med andre headsett eg har prøvd (koss sb45, sennheiser pc150, icemat o.a)

5H vant jo også testen til hardware.no

Ellers så trur eg at headsettet til razer som kommer snart kjem til å bli knall bra.

Lenke til kommentar

ser ut til at der blir Sennheiser Headset PC 160.

Så litt rundt på det steelsound headsettet og det gikk for i stykker 7/10 tilfeller.

MEn jeg står enda åpen vis det kommer andre gode forslag

Lenke til kommentar

Så litt rundt på det steelsound headsettet og det gikk for i stykker 7/10 tilfeller.

6224513[/snapback]

Det ble feilprodusert 20 000 5H, derfor mange gikk i stykker.

Dette er nå fikset i SteelSeries fabrikken og ingen fabrikkfeil skjer lengre, har nye versjon selv, hadde gamle men sendte tilbake ved hjelp av DENNE

Som sagt, 5H vant testen med god margin og det er et sykt bra HS med knall lyd , og mic. 6/6 fra meg!

Endret av mossing91
Lenke til kommentar

6224513[/snapback]

Det ble feilprodusert 20 000 5H, derfor mange gikk i stykker.

Dette er nå fikset i SteelSeries fabrikken og ingen fabrikkfeil skjer lengre, har nye versjon selv, hadde gamle men sendte tilbake ved hjelp av DENNE

Som sagt, 5H vant testen med god margin og det er et sykt bra HS med knall lyd , og mic. 6/6 fra meg!

6225024[/snapback]

Skal jo sies at Sennheiser ikke var med i den testen da. Nå har ikke jeg testet begge opp mot hverandre, men Sennheiser PC150, og PC160 får generelt sett veldig mye skryt i tester rundt på nettet. Men prisen var bra på det Steel headsettet. Bare synd jeg alltid er litt skeptisk til ting som er billige :p

Lenke til kommentar

Ellers er jo Plantronics Audio 90 et meget bra alternativ

Har selv hatt 4-5 stykker av de, minst 2 har dessverre gått dukken under dårlig beherskelse av temparement under spilling. Og et par har jeg tygget over ledningen på :hmm: Så ingen har tatt kvelden av "normal" bruk :ermm:

Plantronics Audio 90

Det headsettet fra Koss som Rasch anbefaler synes jeg var noe herk etter å ha brukt Plantronics noen år, passa ikke på hodet/ørene for 5 øre og jeg synes lyden var generelt dårlig (Vanskelig og høre forskjell på venstre/høyre osv.)

Lenke til kommentar

Brodern har et steelsound 5h, og han er iallefall fornøyd. Har testa selv, og virker bra både med tanke på mic og lyd. Hvis det var en batch med feilproduserte som gjorde at noen gikk i stykker er jo det ute av verden, og prisen er absolutt konkurransedyktig.

Endret av araziel
Lenke til kommentar
Ellers er jo Plantronics Audio 90 et meget bra alternativ

Har selv hatt 4-5 stykker av de, minst 2 har dessverre gått dukken under dårlig beherskelse av temparement under spilling. Og et par har jeg tygget over ledningen på  :hmm:  Så ingen har tatt kvelden av "normal" bruk  :ermm:

Plantronics Audio 90

Det headsettet fra Koss som Rasch anbefaler synes jeg var noe herk etter å ha brukt Plantronics noen år, passa ikke på hodet/ørene for 5 øre og jeg synes lyden var generelt dårlig (Vanskelig og høre forskjell på venstre/høyre osv.)

6226418[/snapback]

Haha fælt da! :)

Har selv hatt et par Audio 90, men min gikk istykker etter 4-5 måneder. Mikrofonen sluttet plutselig bare å fungere. Nå har jeg Sennheiser PC150, som er et helt greit headset.

Lenke til kommentar

Kjøpte først Steelsound 5H. Lyden var veldig bra men det var feil på mikrofonen. Byttet den i en Sennheiser PC160 siden jeg har hatt Sennheiser før. Synes det var litt lettere å høre hvor fienden var med Steelsound men til annet enn spill er disse mye bedre. Hadde jeg kunne velge mellom disse igjen ville jeg valgt Sennheiser selv om jeg spiller mye. Synes de virker mer solid og liker lyden i disse bedre. Fikk ikke testet mikrofonen på Steelsound siden det var feil på den men mikrofonen på PC160 er iallfall veldig bra.

Edit: Er man mye på lan så passer kanskje Steelsound bedre siden de dekker ørene helt. Sennheiser ligger bare utenpå.

Endret av Panodil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...