Rotis Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg har problemer med å få farge på Tv-skjermen når jeg bruker Tv-utgangen på skjermkortet mitt. Jeg har prøvd å koble via videospillern min, men det var fortsatt svarthvitt. Det er kun en scartinngang på tvn. Tv'n er forholdsvis ny. Noen synspunkt? Lenke til kommentar
Rotis Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 En ting jeg glømte å nevne er at skjermkortet heter Ati 3D Rage LT Pro AGP 2X Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Sjekket at utgangs signalet er PAL? Lenke til kommentar
Rotis Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Har ikke sjekket det nei.. Hvordan gjør jeg det dA? Jeg har ikke særlig god peiling på sånt skjønner du... =) Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Gå til Egenskaper for skjermen din. Her skal du finne begge skjermen (PC monitor og TV) høyere klikk på TV'n og velg egenskaper. Ett sted her finner du hva slags signal som skal sendes ut. Mest sannsynlig står det NTSC. Her skal det være PAL! Lykke til! SpritHansi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå