Gå til innhold

hva truer veldferdsstaten?


Anbefalte innlegg

Uff vet jeg selv støtter venstresida men må bare si noe til dere som sier at Frp truer velferdsstaten så skal vi være litt forsiktige med å si akkurat det fordi sitter bare i opposisjon nå håper selvfølgelig det fortsetter sånn men vi har aldri sett dems politikk i praksis så vil ikke uttale meg unødvendig om hvor mye de kommer til å true velferdsstaten men om jeg skal si det jeg mener truer velferdsstaten så er det uærlige politikere som kommer med feilinformasjon eller spiller på folk på en måte eller bryter viktige løfter

6225409[/snapback]

 

Ehh... du bør ikke ta magicus så seriøst. Han har en eventyrlig evne til å spre fra seg oppgulp om FrP i nesten hver eneste tråd han poster her på PRS :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff vet jeg selv støtter venstresida men må bare si noe til dere som sier at Frp truer velferdsstaten så skal vi være litt forsiktige med å si akkurat det fordi sitter bare i opposisjon nå håper selvfølgelig det fortsetter sånn men vi har aldri sett dems politikk i praksis så vil ikke uttale meg unødvendig om hvor mye de kommer til å true velferdsstaten men om jeg skal si det jeg mener truer velferdsstaten så er det uærlige politikere som kommer med feilinformasjon eller spiller på folk på en måte eller bryter viktige løfter

6225409[/snapback]

 

Ehh... du bør ikke ta magicus så seriøst. Han har en eventyrlig evne til å spre fra seg oppgulp om FrP i nesten hver eneste tråd han poster her på PRS :p

6226919[/snapback]

Off topic:

 

Magicus har et troll som avatar.

Lenke til kommentar

 

Ehh... du bør ikke ta magicus så seriøst. Han har en eventyrlig evne til å spre fra seg oppgulp om FrP i nesten hver eneste tråd han poster her på PRS  :p

6226919[/snapback]

Off topic:

 

Magicus har et troll som avatar.

6227493[/snapback]

 

 

Jeg har lagt spesielt merke til magicus' poster i flere tråder rett og slett på grunn av den store overvekten av oppgulp.

 

Ellers må jeg si meg enig i JBlack sin tankegang, dog skal jeg innrømme at det er sider ved Fremskritspartiets politikk jeg tviler på.

Dette gjelder for så vidt også alle de andre partiene, så frp er ikke akkurat et unntak.

 

Å stemple frp som den største trusselen mot velferdsstaten slik magicus gjør viser det banale behovet mange på venstresiden har for å konstruere et fiendebilde av et parti som står for "alt det onde".

 

Jeg mener noen av de største truslene mot Norges fremtid (slik jeg ønsker den) er korrupsjon av naivitet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg mener noen av de største truslene mot Norges fremtid (slik jeg ønsker den) er korrupsjon av naivitet.

6229393[/snapback]

 

Korrupsjon av naivitet...? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Å stemple frp som den største trusselen mot velferdsstaten slik magicus gjør viser det banale behovet mange på venstresiden har for å konstruere et fiendebilde av et parti som står for "alt det onde".

 

Tror mange folk i sentrum og tilogmed borgelige er enig at Frp truer velferdsstaten.

Spørsmålet er vel heller hvor mye, og hvor viktig den egentlig er for oss.

Mulig folk vil se det lettere når den ikke er der lengre.

 

S,

Lenke til kommentar
Jeg mener noen av de største truslene mot Norges fremtid (slik jeg ønsker den) er korrupsjon av naivitet.

6229393[/snapback]

 

Korrupsjon av naivitet...? :dontgetit:

6229501[/snapback]

 

Tror han mener at venstresiden er korrupt av naivitet og godtro.

 

 

Tror er et nøkkelord her.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg mener noen av de største truslene mot Norges fremtid (slik jeg ønsker den) er korrupsjon av naivitet.

6229393[/snapback]

 

Korrupsjon av naivitet...? :dontgetit:

6229501[/snapback]

 

Tror han mener at venstresiden er korrupt av naivitet og godtro.

 

 

Tror er et nøkkelord her.

6230362[/snapback]

 

Vel skal jeg si tusen takk nå...? forstod ikke så mye mere nå heller..sorry!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

 

Tror mange folk i sentrum og tilogmed borgelige er enig at Frp truer velferdsstaten.

Spørsmålet er vel heller hvor mye, og hvor viktig den egentlig er for oss.

Mulig folk vil se det lettere når den ikke er der lengre.

 

S,

6230017[/snapback]

 

Det avhenger jo av hvilken sosial status du har. For de velstående som stemmer Frp så har den ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
Jeg mener noen av de største truslene mot Norges fremtid (slik jeg ønsker den) er korrupsjon av naivitet.

6229393[/snapback]

 

Korrupsjon av naivitet...? :dontgetit:

6229501[/snapback]

 

Tror han mener at venstresiden er korrupt av naivitet og godtro.

 

 

Tror er et nøkkelord her.

6230362[/snapback]

 

Vel skal jeg si tusen takk nå...? forstod ikke så mye mere nå heller..sorry!

6230401[/snapback]

Ehe..ja, jeg mente å skrive korrupsjon og naivitet ;-)

Jeg mente ikke at "venstresiden er korrupt av naivitet og godtro", men når jeg tenker meg om skal man kanskje ikke se helt bort i fra det.. ;-)

Korrupsjon kan ikke meg bekjent knyttes til en bestemt politisk side, og er en uting "no matter what".

 

Å stemple frp som den største trusselen mot velferdsstaten slik magicus gjør viser det banale behovet mange på venstresiden har for å konstruere et fiendebilde av et parti som står for "alt det onde".

 

Tror mange folk i sentrum og tilogmed borgelige er enig at Frp truer velferdsstaten.

Spørsmålet er vel heller hvor mye, og hvor viktig den egentlig er for oss.

Mulig folk vil se det lettere når den ikke er der lengre.

 

S,

6230017[/snapback]

Jeg vil si at en ren SV regjering godt kunne "truet" velferdsstaten akkurat slik frp "gjør".

Jeg misliker den ordbruken sterkt da det gjør et forsøk på å stemple andre på en uredelig måte.

Faktum er at finanspolitikken en regjering vil gjennomføre må forsvares ovenfor finansdepartementet.

SV såvel som FRP vil måtte tøyle seg nettopp slik vi har sett Kristin Halvorsen har gjort. Sjelden har man sett en person bli så "ansvarsfull" for natten, selv om hun gikk på et par grove blemmer.

Endret av Bro2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg mener noen av de største truslene mot Norges fremtid (slik jeg ønsker den) er korrupsjon av naivitet.

6229393[/snapback]

 

Korrupsjon av naivitet...? :dontgetit:

6229501[/snapback]

 

Tror han mener at venstresiden er korrupt av naivitet og godtro.

 

 

Tror er et nøkkelord her.

6230362[/snapback]

 

Vel skal jeg si tusen takk nå...? forstod ikke så mye mere nå heller..sorry!

6230401[/snapback]

Ehe..ja, jeg mente å skrive korrupsjon og naivitet ;-)

Jeg mente ikke at "venstresiden er korrupt av naivitet og godtro", men når jeg tenker meg om skal man kanskje ikke se helt bort i fra det.. ;-)

Korrupsjon kan ikke meg bekjent knyttes til en bestemt politisk side, og er en uting "no matter what".

6231184[/snapback]

 

Det var ikke så værst!

 

Edit: Uffda!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det var ikke så værst!

 

Edit: Uffda!

6231218[/snapback]

Er det noe du ikke skjønner, eller liker du bare ensidig "kritikk" eller helst stempling av FRP som et "ondt" parti?

6231463[/snapback]

 

 

Neida! jeg forsto bare ikke begepet "Korrupsjon av naivitet".

:innocent:

Lenke til kommentar

Ehe..ja, jeg mente å skrive korrupsjon og naivitet ;-)

Jeg mente ikke at "venstresiden er korrupt av naivitet og godtro", men når jeg tenker meg om skal man kanskje ikke se helt bort i fra det.. ;-)

Korrupsjon kan ikke meg bekjent knyttes til en bestemt politisk side, og er en uting "no matter what".

 

 

 

6231184[/snapback]

 

 

Beklager for min feiltolkning. :)

Lenke til kommentar
Jeg mener at vi vil få det bedre med fremskrittspartiet!

 

Og noe som truer oss, er Invandrere. De hører ikke til her.

Og så absolutt EU.

6229734[/snapback]

Og hvorfor truer innvandrerne velferdsstaten?

6231676[/snapback]

Kanskje litt kraftig uttalt av meg, men en del innvandrere syntes jeg vi kunne vert for uten, og vi hadde hatt det mye bedre.

Mange jobber ikke, og "snylter" på staten. Får penger for å gjøre ikkeno.

Så gjør noen noe kriminelt, og får beskjed om at de blir sendt hjem, så sier de bare at da blir de drept, eller voldtatt eller det som verre er...

Vi har nok med de "inføtte" her i norge som er her.

Det som hadde vert best hadde vert å tatt inn nesten bare utdannede innvandrere.

Lenke til kommentar
Beklager for min feiltolkning. :)

6232026[/snapback]

Det var i utgangspunktet jeg som slurvet da jeg ikke sjekket etter feil ;-)

 

 

Neida! jeg forsto bare ikke begepet "Korrupsjon av naivitet".

:innocent:

6231588[/snapback]

Ikke jeg heller ;-)

 

Jeg mener at vi vil få det bedre med fremskrittspartiet!

 

Og noe som truer oss, er Invandrere. De hører ikke til her.

Og så absolutt EU.

6229734[/snapback]

Og hvorfor truer innvandrerne velferdsstaten?

6231676[/snapback]

Han skrev vel først at de "truer oss", og ikke konkret at de truet velferdsstaten.

Jeg vil ikke uttale om "innvandrerne truer velferdsstaten", da jeg ikke har tilstrekkelig kunnskap om det.

Det jeg derimot kan nevne, som også er et velkjent faktum, er at innvandringspolitikken som har blitt ført har vært meget kostbar, og det er ikke rent få som har antydet at det vil komme til å bli langt dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...