Admiral1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 både nice gullkorn og artig mod-mld Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Genialt gullkorn. Jeg har aldri likt å kle meg i fargen rosa, men nå ble jeg fristet. 6225919[/snapback] JA! Å så gått på byen å sett hva som hadde skjedd! JAhaha, skulle likt å se den som skulle komme bort å smelle meg ned! 6226436[/snapback] Noen som har sett Stickmen? Genial australsk biljardfilm. En av birollene, klin gæren, lever for bråk, så han drar på byen i rosa t-skjorte. Når noen nazzer eller homo-hatere kommenterer, denger han de helseløse, priceless. Endret 13. november 2006 av AvieN Lenke til kommentar
Agres Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Meget underholdende! To tomler opp Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Meget underholdende! To tomler opp 7531381[/snapback] Ho is a Bumpibjørn nu då? Agres is it... Jaja. Artie greier denne diskusjonen... Er du i tvil hvem jeg har lagt ut bilde av så er det YMCA.. Yeeyh Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er du i tvil hvem jeg har lagt ut bilde av så er det YMCA.. Yeeyh 7532676[/snapback] Det er "Village People". Tullegutten. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Er du i tvil hvem jeg har lagt ut bilde av så er det YMCA.. Yeeyh 7532676[/snapback] Det er "Village People". Tullegutten. 7553984[/snapback] DUDE! Velkommen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ut av skapet. YMCA var vell en sang da... Jeg fant en gang VillagePeople en gang på en bruktbutikk da jeg var og snoka. Angrer på at jeg ikke kjøpte plata, skulle gi den i bursdags/Jule gave til kompisen min Kristian. Navitas87 Heter han på forumet her, og ellers overalt.. Jeg fikk i fjord en julegave av kompisen min en opplåsbar SAU med hull i (SELVFØLGELIG), Glidekrem og kortstokk med fine damer på. PS: Heheehehehehe. Har faktisk YMCA midi tone på mobilen min.. HAHAH! Endret 22. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Sauer er mer enn ålreite dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå