ttd Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vi begynner rolig: "men rosa er en del av motebildet... bla bla bla" - Ja det er mulig det, men ser jeg en med rosa genser/skjorte på fest som så mye som ser på meg feil.. ja da vanker det smell. Pass dere for hvor dere plasserer øynene! Grrr Noen ber ham utdype: Jeg har ikke noe imot homser i det hele tatt. Men gutter i rosa nupe.gifKan strekke meg så langt som å si at homser med rosa er ok. Det dem gjør er ganske groteskt uansett. Og med det at hadde en med rosa genser/skjorte sett feil på meg så hadde det vanket smell. Må jeg virkelig utdype det? ok! Jeg tillater da vel ikke at en eller annen idiot ser stygt på meg. Da hadde jeg gått bort til han å spurt det var som feila trynet hans, siden hans glor på meg. Da hadde han sikkert sagt etter eller annet frekt. Og jeg hadde smelt til han. Hm, nå er det ikke homsene som irriterer ham lengre. Det er fargen.I say again: Pass dere! Vi fortsetter: Jeg har da ikke sagt at man er homo når man går i rosa, men man burde være det. Eller så liker jeg deg ikke. Homofile kan gå med hva de vil (så lenge det er innen lovens rammer), fordi bryr jeg meg ikke noe om. På godt eller vondt Nå tror jeg det er OK å være homse. Så lenge man går i rosa. Eller omvendt? Vi avslutter med No More mr. Nice Gay: Jeg liker ikke "rosagutter", men er han glad i pølser så driter jeg i det. Jeg forstår meg ikke på homofile, men aksepterer de. I mine øyne er en homofil en jente med penis. Og jenter klær seg i rosa. Skjønner? YEAH! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Et nytt konsept med hat, dette her. Kaller man slike "fargister"? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Av og til er det ikke så viktig hvem det går ut over, så lenge man kan være sint på noe! GRR! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Den siste quoten er allerede legendarisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Tipper helten vår er en kvisete, tynn 15-åring med fordommer som sitter på gutterommet og er e-Tøff, jeg. Men man skal passe seg for å møte blikket til en homo, man kan jo bli smittet Endret 1. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vi har en sånn morsom homoerotisk humor på jobben, han skulle kommet innom der en dag. Skulle bedt alle i gruppa mi se på han samtidig. For da må han jo banke alle på en gang. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jaja, homser er sikkert ålreite dyr dem....akkurat som svenskene, bare dem holder seg unna Og gutter i rosa er fan meg værre.....sku hatt deng Lenke til kommentar
warpig Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, homser er absolutt ålreite dyr. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 heh, neida har ikke noe imot dem...bare de holder legningen for seg selv:D Ville bare ha frem at gutter i rosa er værre :!: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Rosa er en fin farge. 6223150[/snapback] Nah, ikke helt enig, men så sitter jeg med traumer fra 80-tallet da.. Rosa angoragenser og rosa treningsdress.. Rosa er vel en av de få fargene jeg ikke liker. Eneste gangene jeg har gått i noe tilnærmet rosa(etter 80-tallet) er etter at min far slengte alt det hvite jeg eide og hadde sammen med en rød genser.. Rosa er en ikke farge, uansett om folk er homo eller straight, det eneste du utstråler ved å bruke rosa er dårlig smak.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Rosa er stygt på både kvinner og menn. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Å homser. Blir kvalm av dem. Jeg hater homoer! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Å homser. Blir kvalm av dem. Jeg hater homoer! 6224764[/snapback] Jeg blir kvalm jeg også, men det er av helt andre grunner, mon tro hvorfor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Å homser. Blir kvalm av dem. Jeg hater homoer! 6224764[/snapback] Phase 1: Denial? Det er på tide å akseptere at du er homo, tvers gjennom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Lol, ja huff, disse teite homoene altså. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har aldri likt å kle meg i fargen rosa, men nå ble jeg fristet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har aldri likt å kle meg i fargen rosa, men nå ble jeg fristet. 6225919[/snapback] JA! Å så gått på byen å sett hva som hadde skjedd! JAhaha, skulle likt å se den som skulle komme bort å smelle meg ned! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 heh, neida har ikke noe imot dem...bare de holder legningen for seg selv:D Ville bare ha frem at gutter i rosa er værre :!: 6222906[/snapback] Vis alle homoene skulle holdt legningen for seg selv vil jo det si at alle må være single fordi de ikke for lov å si at de er homo. Med andre ord DU unner dem ikke en partner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå