jherland Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Idag kommer det første av fem splitter nye fregatter til Oslo, og i den anledning inviterer forsvaret til folkefest med gratiskonsert. Les mer Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Synes de nye fregattene var dritstygge jeg.. Kantrer sikkert ved noen meters bølger. Men er tøft med konsert da Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Gratiskonserter er alltid positive tiltak, selv om jeg ikke blir å dra dit selv. Veldig uinteressant musikk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Synes de nye fregattene var dritstygge jeg.. Kantrer sikkert ved noen meters bølger. Men er tøft med konsert da 6223055[/snapback] Skal nok litt vel mye å kantre de båtene Men er langt fra så fine som de gamle, som f.eks. KNM Narvik som lå rett bak Nansen. Men det var en artig Oslo opplevelse dette her, veldig mange som engasjerte seg og det var lange køer for å komme ombord i Nansen. Skal selv på Otto Sverdrup når den kommer, blir nok litt annerledes enn hvordan det er på gode gamle KNM Narvik. Var fint arrangement av forsvaret dette her. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Personlig synes jeg de båtene er helt sjef! Jeg var stasjonert på KNM Tordenskjold, sjøforsvarets skole for maritim krigføring, mens de jobbet mye med utforming av båtene. De er helt rå, og det var på tide å få byttet ut de gamle fregattene EDIT: Innlegg 1111... Harr harr Endret 8. juni 2006 av tore_v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg