Melvin Snerken Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Haisann! Har vurdert å få en ts inn i hus, siden jeg snart kan lærekjøre.. Har kikka litt på autodb, fant denne herligheten: Syns den var utrulig rå, men prisen var litt høy.. Her er litt info.. Ser dette ut som et bra kjøp? Noen som har erfaring med TS?.. Takk på førhand.. Endret 1. juni 2006 av kezoom Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 TS er bra, holder lenge.. Vil si at det er et godt kjøp, men prisen er høy.. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Tsx holder lenge hvis du ikke trimmer de, da må du regne med og skru ofte, (vist ikke det er en god en da:P) men prisen var altfor høy for den grønne greia der... edit: Har en tsX selv og jeg skrur ofte..:\ men den er trimmet da Endret 2. juni 2006 av Snakebite^ Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 og vis du skulle kjøpe denne mopeden, må\burde du ikke sette på vacumboksen som følger med, den funker ikke på tsx.. og jeg har til og med hørt at den kan sprenge på x. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvor mye skal du bruke på moped? Lenke til kommentar
F(r)iend Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) klarer du å prute ned til 7-8k så har du et godt kjøp. men du må jo også ta hensyn til X'ns tilstatand. km-stand, slitte lager, etc.. pluss at selvlakering (i uorginal farge) senker mopedens verdi.. Klarer du å få pruta den litt ned, har du et godt kjøp.. Endret 3. juni 2006 av F(r)iend Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 TS er vel de mopedene som er mest slitesterke av "crossere". Fargen likte jeg ikke, men det er en smakssak. Prisen var altfor høy. maks 8500. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ts er bra moped ja har en kompis som har en 96 modell som suser å går som bare det lettstarta og greier, han har bare effektanlegg og får ca 70km\t på den Ville prutet litt.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ts er bra moped ja har en kompis som har en 96 modell som suser å går som bare det lettstarta og greier, han har bare effektanlegg og får ca 70km\t på den Ville prutet litt.. 6235054[/snapback] nå hjelper ikke effektanlegg kanskje 2-5 km/h Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ts er bra moped ja har en kompis som har en 96 modell som suser å går som bare det lettstarta og greier, han har bare effektanlegg og får ca 70km\t på den Ville prutet litt.. 6235054[/snapback] nå hjelper ikke effektanlegg kanskje 2-5 km/h 6235065[/snapback] erhm.. hjelper på hans han får ca 55-60 med orgianpotta som er blombert da.. å når jeg tenker meg om så har han borret den litt ja! sorry.. men effektnalegget hjelper hvis du har borret den litt da iværtfall fikk ca 5 km\t mer på min mtx med alt orginalt untatt effektnalegg, men nå er mtx mye mere kranglete på trimming enn TS da.. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 huh? 70 med bare effekanlegg? det var myye effekanlegg hjelper jo ikke noe, blir jo bare værre på noen. Men kan jo være han hadde en god tsx:P Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 tror nok den er filt med effektpotte som lyd forsterker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå