DogiDog Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Jeg lure på hvorfor man skal kjøpe seg Nintendo Wii og jeg lurer på hvorfor den er så veldig bra!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Fjernkontrollen gir nye måter å spille på. Og så er den billig. Så kan du jo også laste ned spill fra gamle konsoller. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 altså, du kunne hvel ikke bare lage denne posten samme med den andre du lagde? så slipper det å være unødvendige poster. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) - Billig (mindre enn $250) - ny type kontroller - Virtual Console som lar deg spille NES/SNES/N64/SEGA Genesis (Megadrive) og TurboGrafx -spill. Samtidig bakoverkompatibel med Gamecube - Bryter mange barrierer med sin kontroller som vil la nykommere kunne spille med mindre problemer. Og en frisk pust til oss spillere - spill fra Nintendo holder høy kvalitet og er for stort sett alle - viser antydninger til bedre støtte hos utviklere (i motsettning til Gamecube) - flere unike spill grunnet kontrollen Endret 1. juni 2006 av TCi Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 jeg kommer til å kjøpe den for å spille NES/SNES/N64 fra den tiden da console spille var bra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 - Billig (mindre enn $250)- ny type kontroller - Virtual Console som lar deg spille NES/SNES/N64/SEGA Genesis (Megadrive) og TurboGrafx -spill. Samtidig bakoverkompatibel med Gamecube - spill fra Nintendo holder høy kvalitet og er for stort sett alle - viser antydninger til bedre støtte hos utviklere (i motsettning til Gamecube) - flere unike spill grunnet kontrollen 6222896[/snapback] Derfor vil eg og ha Wii. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) - Billig (mindre enn $250)- ny type kontroller - Virtual Console som lar deg spille NES/SNES/N64/SEGA Genesis (Megadrive) og TurboGrafx -spill. Samtidig bakoverkompatibel med Gamecube - Bryter mange barrierer med sin kontroller som vil la nykommere kunne spille med mindre problemer. Og en frisk pust til oss spillere - spill fra Nintendo holder høy kvalitet og er for stort sett alle - viser antydninger til bedre støtte hos utviklere (i motsettning til Gamecube) - flere unike spill grunnet kontrollen 6222896[/snapback] Hvor mange multiplatform-spill tror du vil benytte seg av mulighetene som ikke finnes på 360, eller PS3? At den er bakoverkompatibel med GC skulle bare mangle, mtp. at både Wii, og GC har IBM PowerPC-prosessorer. Om spillene til Nintendo er bra eller ikke er en smaksak, men jeg synest at Microsoft, og Sony har flere gode eksklusive spill enn Nintendo har. 6231843[/snapback] Det er opp til utviklerene hva de velger å gjøre. EA har opprettet egne divisjoner som vil lage eksklusive spill istedet for direkte porter av spill. Direkte porter blir det såklart ikke store forskjeller på, det har det aldri vært før heller. Det er ganske kjent at Nintendo sine spill holder en høy standard. Smaksaker har ingenting med det å gjøre. Du finner fleste titler fra Nintendo på listen over de beste spill. Fatter egentlig ikke at du gidder å poste her og klage over det jeg poster. Jeg skrev hvorfor man skal velge Wii som trådstarter ville. Kommer ikke hit for å diskutere opp og ned om din egen smak og meninger. Endret 3. juni 2006 av TCi Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Lurer på en ting...Når dere snakker om spill fra gamle nitendo konsoller, hva mener dere med dette..Må man ha spillene orginalt eller kan man laste de ned...? Hvordan kommer dette til å virke og er det gratis?? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Smak er så absolutt relevant når det gjelder spill, noen elsker Nintendos karikaterte spill, andre hater dem, slik er det. Jeg personlig synest at spillene har tapt seg etter Super Mario World (SNES). 6234472[/snapback] Ikke når man ser på kvalitetsnivået på spill. Lurer på en ting...Når dere snakker om spill fra gamle nitendo konsoller, hva mener dere med dette..Må man ha spillene orginalt eller kan man laste de ned...? Hvordan kommer dette til å virke og er det gratis?? 6234497[/snapback] Wii har et trådløst nettverkskort som vil la deg koble den opp mot internett. Via denne vil Nintendo levere en tjeneste som lar deg kjøpe spill over nettet. Prisene er uklar ennå, men de blir lave. Så nei, ikke gratis. Gamecube-spill må du selv eie, da de bruker platene som GC bruker. Blir for mye data til å bli lagret på det interne minnet. Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Lurer på en ting...Når dere snakker om spill fra gamle nitendo konsoller, hva mener dere med dette..Må man ha spillene orginalt eller kan man laste de ned...? Hvordan kommer dette til å virke og er det gratis?? 6234497[/snapback] Dette høres spennende ut, kommer nok til å kjøpe en Wii når de kommer...Har alltid likt Nintendos spill... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Tråd stenges av et øyeblikk for opprydning. Edit: Der var tråden oppryddet. I denne tråden skulle man si hvorfor man skal kjøpe Wii. Altså ikke om det finnes like spill til PC som det finnes på Xbox og PS. Man skulle heller ikke diskutere hvor vidt hvor gode spill er er en smakssak eller noe som er fast. Ha dette i hodet når dere poster videre, takk. Forøvrig er posten feilpostet. Flyttes til Spørsmål og Svar - Konsoll. Snorre Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Satt og så på den siste Harry Potter filmen, etter filmen satt jeg i bonys disken å der var det noen spill. Ganske morsomt siden jeg måtte bruke fjernkontrollen til DVD spillern for og trykke meg fram mens jeg var Harry. Var "FPS" stil, så du så bare staven hans. (Altså MAGI staven ) Å måtte trykke fort på kontrollen for og ta ut disse fiendene hans. Ganske morsomt for jeg satt og tenkte hele tiden. Hmmm dette er en forsmak på hva Wii kan tilby! Å jeg likte det! hehe Endret 3. juni 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå