BrickTop Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Halloen Jeg har nettopp installert og prøvd Ghost recon advanced warfigther. under installeringen sto det at det var nødvendig å innstallere driveren for physX selv om jeg ikke hadde den. Men ville opplevelsen blitt mye bedre med dette kortet? Er det noen som har kjøpt det og kunne fortalt hvordan det er? Jeg har et NVIDIA skjermkort men det har vel ingenting å si for å bruke physX. Jeg vurderer å kjøpe et men gidder ikke hvis det ikke er noen spill som støtter det... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Svaret er nei! Hvis du alikevel ønsker å kjøpe et kan det lønne seg å vente til flere titler med støtte for physx er på markdet. Det kan innen denne tiden også komme nye revisjoner av kortet og driverne blir sikkert også bedre. Les forøvrig denne testen: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2759 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Physx kan bli interessant å ha, men tiden er absolutt ikke moden enda. Det er rett og slett alt for få spill som tøtter teknologien, og teknologien (og implementasjonsn i spill) har mange barnesykdommer enda. Vent litt med Physx innkjøpet for nå, og se hva som skjer på fysikk-fronten er mitt forslag. -Stigma Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 hmmm, okay...da venter jeg en stund til...men jeg gleder meg til dette blir aktuelt, det virker jo helt genialt. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 De Ageia driverene du installerer er for å få software delen til å fungere. Men er enig i at det kan bli bra framover når fysikk kommer for fullt Lenke til kommentar
coban Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 En gang for lenge lenge lenge siden så husker jeg at man hadde separat matte prosessor på hovedkort, disse ble etterhvert integrert i selve prosessoren. Min spådom er at disse fysikk prosessorene vil blir integrert på lengre sikt og:-) Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 gleder meg til spill blir helt realistiske mtp fysikk jeg gleder meg til jeg kan rive ned skyskrapere med tank i BF2. kjøre igjennom hus ol. :O Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Half life 2 hadde sikkert vært noe helt annet med det kortet. Da tenker jeg på hvordan "gravity gun" hadde fungert. edit: så sant HL2 hadde støttet physX Endret 1. juni 2006 av BrickTop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå