Gå til innhold

Stor og billig roterbar trådløs LCD touchscreen

Anbefalte innlegg

Vi har noen tøffe LCD skjermer på NTNU som kan roteres 90 grader så det blir mer behagelig å surfe på nettet, skrive dokumenter osv. Disse er levert av Dell.

Jeg funderer på om jeg ikke bør kjøpe meg ny skjerm snart (har en 17" CRT kjøpt for 6 år siden elns.) Tøffe egenskaper jeg vil at min nye skjerm skal ha:

-Størst mulig (selvsagt)

-Flatskjerm (i praksis LCD?)

-Trådløs + touchscreen

-Roterbar 90 grader når den står på stativet

-Pris er også viktig

Touchscreen er egentlig ubrukelig for min del, men det er jo litt fancy :)

Trådløs er vel heller ikke så viktig, men hvis det er minst 19" så kan jeg kanskje henge den på veggen og bruke den som TV...

Dell har jo tydeligvis en som kan rotere 90 grader, men det finnes sikkert flere som lager slike skjermer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"alle" har skjermer med roatasjon. du må bare litt opp i pris som regel. Men det er jo "Foten" som bestemmer om du kan rotere skjermen, så prisen er ikke alltid det som bestemmer. HP sine L1925/1940/1955 har alle denne funksjonen, men de kan ikke akkurat betegnes som dyre. Men det er forretningsskjermer. I forbrukermarkedet blir det mer prisen som bestemmer om du får rotasjon og pivot fot...

Trådløst og touchscreen skal du vel lete lenge etter i normale forbrukerprisklasser.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager mener du med trådløs skjerm? Svært mange skjermer har pivot-funksjon, dell er noen av de peneste synes jeg selv.

Kjøp deg en Dell 1907FP, meget klar og god skjerm, i tillegg til å være billig. En skjerm med touchscreen kommer til å blakke deg helt.

Lenke til kommentar
Hva i alle dager mener du med trådløs skjerm?

6221907[/snapback]

Trådløs som "ikke ledninger". Dvs. går på batteri, bilde overført over radio.

Har sett litt på tablet m/avtagbart tastatur også, men det blir vel noe litt annet igjen.

Men jeg får vel gå for en pivot-fot i denne omgang, og drømme videre :roll:

Lenke til kommentar

Er det ikke litt viktigere at den kan pivotere, enn at den kan rotere?

180 grader pivot og rotering holder vel for de fleste.

Hvor stor skjerm er det snakk om? Så vidt jeg vet er 17" touchscreen fremdeles veldig dyrt, men lilliput har noen billige touchscreens, dog i 7" 8" størrelser og deromkring.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er en fordel å tenke på hva du faktisk trenger først og fremst. Trådløs skjerm? Hva skal du med det? Du kan jo henge en hvilken som helst skjerm på veggen selv om den ikke er trådløs. Jeg kan ikke tenke meg at det finnes mange slike modeller på markedet uansett. Hva skal du med touchscreen? Det er, som andre har påpekt, helt uhørt dyrt, ikke er det noe en vanlig bruker trenger det til heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...