Gå til innhold

Warcraft-problemer etter formatering

Anbefalte innlegg

Så, jeg har da formatert PC-en etter at min kompis på mystisk vis klarte å få inn spyware på den. Jeg formaterte ved å sette inn en windows XP CD og la det inn på nytt. Når jeg så er ferdig med innstaleringa av drivere til skjermkort og lydkort (samt XP, off course), så går dataen generelt litt tregere enn vanlig (den reagerer ikke så fort som den skulle når jeg åpner mapper ol.).

Warcraft 3 fungerer ikke, når jeg skal kjøre det så blir skjermen svart for så å vise startmenyen nede på skjermen i lav oppløsning, CS 1.6 fungerer gnirkefritt, dog. Har også prøvd å avinstalere war3 for så å innstalere det på nytt, men det samme skjer.

Når jeg skal se på filmer på internett (break.com ol.) så "fryser" internett seg og jeg må avslutte oppgave for å så få valget mellom å sende feilrapport til microsoft eller ikke.

Noen som har en liten snøring på hva som kan gjøres her? Har forsåvidt formatert og lagt over windows XP 3 ganger nå, alle med samme resultat. Noen forslag?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Det har noe gjøre med codec..

For war3 har en film som må visses og da bruker den windowa media player. ikke bra codec ikke noe start av filmen.

samme skjedde med meg også..

Xvid etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...