Civilix Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 [negativ modus]Med tanke på at de nå har lagt til scriptede sekvenser tør jeg tippe at COOP ikke lengre er støttet i hovedstoryen... [/negativ modus] 6223644[/snapback] No skulle ikkje Stalker støtte COOP i utgangspunktet. I utgangspunktet skulle det være støtta jo, men jeg har ikke fulgt med godt nok å ser nå at COOP-støtte var i tvil allerede i februar 04 http://stalker-game.com/index.php?t=news&i...6&s=news&page=0 kunne vært artig å sett svar på de spørsmåla igjenn nå Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis de vurderer å fjerne bilene er det sikkert en god grunn til det. Husk at det her er samme utviklerne som ikke klarte å få til en prone-funksjon, er ikke sikkert bilene fungerte så bra heller. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Skjønner ikke hvorfor folk klamrer til Stalker enda. Det er jo flere år siden det skulle blitt lansert og det som var unikt med Stalker har jo Half-Life 2 kommet med. Historien er typisk spillhistorie på sitt laveste. Eksperiment har gått galt og mennesker har blitt til ..... zombier og monstre. Så er det selvsagt om å skyte ned de alle sammen..... bleh ! Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Skjønner ikke hvorfor folk klamrer til Stalker enda. Det er jo flere år siden det skulle blitt lansert og det som var unikt med Stalker har jo Half-Life 2 kommet med. Historien er typisk spillhistorie på sitt laveste. Eksperiment har gått galt og mennesker har blitt til ..... zombier og monstre. Så er det selvsagt om å skyte ned de alle sammen..... bleh ! 6246045[/snapback] Synes faktisk settingen til Stalker er ekstremt interessant. Tjsernobyl-ulykken er jo tidenes verste atomkatastrofe, og det er spennende å bevege seg inn i et område som tilsynelatende er helt dødt. Det må ihvertfall en ekstremt spesiell atmosfære der inne, og jeg håper utviklerne klarer å lage det troverdig, skummelt og mystisk. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Skjønner ikke hvorfor folk klamrer til Stalker enda. Det er jo flere år siden det skulle blitt lansert og det som var unikt med Stalker har jo Half-Life 2 kommet med. Historien er typisk spillhistorie på sitt laveste. Eksperiment har gått galt og mennesker har blitt til ..... zombier og monstre. Så er det selvsagt om å skyte ned de alle sammen..... bleh ! 6246045[/snapback] At eit spel er utsatt nokre gongar gjer ikkje ideen bak spelet mindre god. Det blir feil å samanlikne Stalker og HL2. Det er to totalt forskjellige spel. Eg vil anbefale deg å lese litt meir om Stalker før du uttaler deg. Du bør og gjere litt betre research anngåane historia bak Stalker. Civilix: Dei hadde planer om ein COOP funksjon for lenge sidan. Men dette vart fort lagt på is. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen folk sier "hvorfor kalger så mange på at bilene blir fjernet? Og at det blir masse scriptede sekvenser? De fleste spill har jo det fra før av jo!". Det er jo nettopp det det handler om! STALKER skulle bli slik som alle andre spill ikke er! Det skulle bli innovativt, åpent, stort, levende, og u-scriptet! Nå ser jeg bare at ettersom tiden går og vi får skuffelse etter skuffelse om at spillet ikke kommer enda, fjerner de alt det som skulle bli så nytt og friskt med STALKER. Til slutt sitter vi igjen med et spill som ikke bare er akkurat likt alle andre FPS, men kanskje også dårligere! Avean, det er ikke på et eneste punkt at du har rett angående dine fordommer av STALKER. Planen er at STALKER blir akkurat slik du ikke beskriver det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg