Heineoen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Lurte på for en bærbarmaskin om det var skadelig å sette skjermen i direkte sollys? takk!... Lenke til kommentar
trizone Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Lurte på for en bærbarmaskin om det var skadelig å sette skjermen i direkte sollys? takk!... 6221609[/snapback] Sollyset i seg selv er vel ikke skadelig, men om det i tillegg er over 20 grader ute, skal du ha et lite øye til temperaturen på CPUen. Så nei, skjermen skal i utgangspunktet ikke ta skjde av sollys Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei! Lurte på for en bærbarmaskin om det var skadelig å sette skjermen i direkte sollys? takk!... 6221609[/snapback] Sollyset i seg selv er vel ikke skadelig, men om det i tillegg er over 20 grader ute, skal du ha et lite øye til temperaturen på CPUen. Så nei, skjermen skal i utgangspunktet ikke ta skjde av sollys 6222675[/snapback] Den blekes... Lenke til kommentar
trizone Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei! Lurte på for en bærbarmaskin om det var skadelig å sette skjermen i direkte sollys? takk!... 6221609[/snapback] Sollyset i seg selv er vel ikke skadelig, men om det i tillegg er over 20 grader ute, skal du ha et lite øye til temperaturen på CPUen. Så nei, skjermen skal i utgangspunktet ikke ta skjde av sollys 6222675[/snapback] Den blekes... 6227122[/snapback] Det gjør den, men på min maskin (Evo n800c) er ikke problemet merkbart før jeg stiller den ved siden av en ny maskin. Non-glossy skjermer blir mattere etter hvert uansett om du har den ute i sola eller ikke. Den blir nok litt fortere matt, men på min maskin er detfå ting som tyder på at den har vært brukt ute i sola tre sommere på rad. Men hvor aktuelt er det uansett å ha skjermen i direkte sollys? Det er jo ikke som om du kommer til å se hva som står på skjermen likevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå