Gå til innhold

Nokia stygge telefoner

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som synes at desygnet på Nokias telefoner er stygt?

De er ofte store, stygge og tunge.

Den eneste jeg kan komme med som er litt finere er 6111, men den er jo ikke så bra.

Menyene kan være jo user-friendly, men de er stygge óg, synes jeg.

Er det noen som kan overbevise meg? ;)

Endret av constance
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som synes at desygnet på Nokias telefoner er stygt?

De er ofte store, stygge og tunge.

Den eneste jeg kan komme med som er litt finere er 6111, men den er jo ikke så bra.

Menyene kan være jo user-friendly, men de er stygge óg, synes jeg.

Er det noen som kan overbevise meg? ;)

6221334[/snapback]

Smak og behag sier jeg bare... mener du de nye mobilene eller de gamle?

hva med Nokia 8850? den var helt konge pen da, men ellers har du JA modeller som ikke er så konge pen

Lenke til kommentar

Jeg syns de fineste mobilene kommer fra nokia, utseende messig, men "pene" mobiler er som regel ikke no kvalitet. Jeg driter i hvordan telefonen ser ut, foretrekker at den er stor, vekt har ingen betydning, eneste som betyr noe er, stor skjerm og så masse som mulig av teknologi innvendig..

Lenke til kommentar

Synes Nokia generelt holder høyt nivå på design, med unntak av noen utskeielser. De er det eneste som tør eksperimentere med design, og i tillegg gi ut utradisjonelle telefoner for det vanlige markedet. Noen ganger lykkes de, andre ikke, men jeg synes det er positivt uansett. Jeg har lagt min elsk på designet til 6230, synes den er dødsfin.

7280/7380, N-Gage/N-Gage QD, 7700/7710, 6260, 3650/3660, 7650, 7600, 3300, 5100, 5510, 6250, 2300, 1100, 6650 er eksempler på telefoner jeg ikke synes er spesielt pene...

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg Nokia traff blink med N70 etter å ha etterliknet seg selv i det uendelige en stund. Men N70 kan ikke kalles stygg på noen måte, en aldri så liten perle på candybar-design fronten. Syntes kanskje de har latt designerspirene få gå litt FOR amokk på de trend-seriene sine, men nå er jo ikke de ment for å appelere til meg heller..

Ellers syntes jeg Nokia skal ha for å være nyskapende og nytenkende fremfor mange av de andre selskapene. Siemens har tråkket det gode gamle klassik-look designet så grundig på tærne de siste årene at det har vært helt flaut, mens SE på sin side kanskje tyner sine slagere litt lenger enn nødvendig. Motorola skal ha ros for sine nyskapninger, spesielt med tanke på RazrV3 konseptet, men de glimter ikke til så ofte, det er langt mellom perlene. Nokia skyter for gull med N-serien.

Noen gamle og kommende klassikere fra Nokia: 88xx serien, 89xx serien, 3210, 6230(i), 6510, 6670, 8210, 8310, 3230, 3250, 6280, 6680, N70, N80, N73 og muligens N92 og N93, trenger en nærmere inspeksjon. Nokia har vært direkte ueldige på klapp-telefon fronten. På kanten til elendige vil jeg si. Men spennende med de nye! Er litt usikker på alle ledd og tull som det kan og antakelig vil bli masse slark i, men er ellers positiv til det som kommer!

EDIT:

Legg forresten merke til Nokias laveste serie, 11xx. "Stygg" og enkel, men treffer de med basisbehovene rett på! Antakelig kunne flere av oss glatt tatt til takke med en slik telefon framfor telefoner til 3000 kr +. :roll: Legg forøvrig merke til at Nokia kaster ut 11xx telefoner i hytt og pine! Er det billigere å lansere og produsere nye enn å lansere FW upgrade? :p Beklager off-topic, var bare en tanke som måtte ut!

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...