Gå til innhold

Oppdatere softwaren på 2år gammel K700

Anbefalte innlegg

Jeg har en SE K700 som er litt over 2 år gammel, og den har etterhvert begynt å få problemer med at den "henger seg" i tide og utide. Jeg har ikke oppdatert softwaren siden jeg kjøpte den, og tok den med til NorDialog for å få gjort unna oppdateringen i håp om at dette kunne hjelpe.

Da fikk jeg vite at siden mobilens garantitid hadde utløpt, ville det koste meg 400 kr. Jeg bestemte meg da for å ta betenkningstid, og heller spørre her på forumet;

I og med at mobilen begynner å bli relativt gammel, er en slik programvareoppdatering til 400kr verdt det?

Trudde i utgangspunktet at slike oppdateringer var kostnadsfrie, evt at det var mulig å gjøre det selv, noen som vet noe om dette?

Per idag har jeg følgende programvare;

R2L001

prgCXC12582 1_EU_1_C

Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at man kan gjøre dette selv via den usb kabelen du fikk med når du kjøpe telefonen.. Men jeg tror det er like så greit å kjøpe en ny K700, det koster vell nesten like mye :hmm:

Er alltid en grunn for at de oppdaterer firmwaren på telefonen, da blir den mer stabil og bedre.. Så dette er noe du må finne ut av selv.. Personlig oppdaterer jeg alltid telefonen når det kommer nye firmware

Lenke til kommentar

Eneste du trenger for å gjøre dette hjemme fra pcen din er

en av dockingene til P800/P900/P910 (DSS-20/DSS-25)

Så kan du oppdatere firmware på mobilen selv.

Har du en kompis eller en du kjenner kan jo du

prøve å få låne den eventuelt

Lenke til kommentar
Jeg mener at man kan gjøre dette selv via den usb kabelen du fikk med når du kjøpe telefonen..

6222089[/snapback]

Tror nok du blander telefoner her. Jeg har aldri eid en k700 og kan derfor ikke si for sikkert at det ikke følger med en usb-kabel, men jeg må si jeg tviler sterkt på det i og med at mobilen ikke har usb.

Tipper du tenker på SE k750i.

Fredrik. :yes:

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...