memix Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Er det tilfeldigvis noen som har et hovedkort til en ecs elitegroup g5xx her? og vil selge det? hehe... Mitt hovedkort er nemlig ødelagd :S Eller har peiling på hvor jeg kan få kjøpt? Endret 1. juni 2006 av memix Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hovedkort i en bærbar er såpass proprietært at det sannsynsligvis kun er å få som reservedel fra forhandler (multicom?) og at det er heller tvilsomt om forhandleren er interresert i å selge slike reservedeler... men du kan jo spørre... Hvordan ødelagt er hovedkortet? Lenke til kommentar
memix Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Okei, ja jeg får kjøpt hovedkort hos multicom. Men det er ikke 100% sikkert at dataen kommer til å fungere med nytt hk, så litt usikker på om jeg vil bruke så mye penger på det. Derfor ville jeg prøve å få tak i et brukt et Jeg sølte brus gjennom tastaturet, så det er kommet fukt skader :S Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 da skal du høre at brus på hovedkortet IKKE nødvendigvis er døden for det! Ta hovedkortet ut av maskina, skyll det grundig i rødsprit, og la det tørke helt (kontroller at spritlukta er borte) før du skrur den sammen igjen. Det samme kan du gjøre med andre deler som eventuelt ble utsatt for brussøl. Virket i mitt tilfelle, der det dreide seg om en større mengde rødvin som havnet i maskinas indre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå