BonFireMan Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Hei! Jeg lastet ned noen oppdateringer for Windows, men nå står det ved oppstart at min Windows ikke er "genuine" Går det ann å slette de oppdateringene? Hvilke skal jeg slette isåfall? Takker for raske svar! Endret 1. juni 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Gjør som det står, kjøp en lovlig lisens til din Windows-versjon. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Gjør som det står, kjøp en lovlig lisens til din Windows-versjon. 6221099[/snapback] Spurte jeg om du trodde jeg var dum? Jeg spør om hvordan jeg fjerner de oppdateringene, slik at jeg slipper å bli spurt om jeg vil kjøpe lisens. Jeg skal f*** ikke betale dyrt for noe så dritt som Windows. Jeg betaler ikke for problemer. Jeg skulle heller FÅTT penger for å bruke Windows, så mye problemer som jeg har hatt. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Vel, helt smart er du ikke. Hey, du spurte... Dette forumet oppfordrer ikke til piratkopiering. Så dette er ikke stedet å finne denne type informasjon. Og hadde jeg vært MS så ville jeg gjort det slik at når en uekte windows var oppdaget og annonsert for brukeren, ville jeg ikke gjort det mulig å fjerne det igjen. Oppdateringene er også for å øke din og andre sin sikkerhet. Ved å ikke bruke dem er din PC en sårbar linke på nette og kan brukes til å spre virus til andre. Det er i din interesse og ha en genuin lisens på Windows. Og hvis du synes windows er så d**t så ikke bruk det. Så enkelt er det. NB: du er er også rapportert til forumet. AKIRA Endret 1. juni 2006 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 BonFireMan er en luring. Han har fikset det slik at postcounten hans ikke går lenger opp enn 4. men her er massevis av snadder på hans "Vis innlegg" - og det er sannelig frisk lesning Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Stenges Og trådstartar har fått sin velfortjenete advarsel for brudd på retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg