..Bjørnar.. Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har nå hatt telefonen til service 2 ganger for denne feilen, tilsynelatende uten hell. Telefonen lar seg ikke koble til pc med kabel (Nokia CA-53). Hverken telefon eller pc registrerer at noe er koblet til. Har nå prøvd med 3 forskjellige CA-53 kabler og på 5 forskjellige pcer, men uten hell. Nokias kabeldriver ble installert på 2 av pcene, mens de andre tre fikk hele pcsuite installert. Telefon og kabel ble koblet til slik Nokia foreskriver. Hva nå? Må jeg levere telefonen inn for tredje gang på en måned? Begynner å bli på kanten til drittlei hele serviceverkstedet nå. Arbeidsbeskrivelsene til nå har vært som følger: 1. gang: SW oppdatert, testet OK 2. gang: SW oppdatert, testet OK og jeg gjetter; 3. gang: SW oppdatert, testet OK Noen som har vært borti problemet før? Gidder ikke sende inn telefonen igjen om dette er noe som kan la seg ordne av meg privat. Det eneste en innsendelse resulterer i er at jeg blir uten telefon i nye 14 dager. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hadde problemet selv, og i går lastet jeg ned nyeste PCSuite fra Nokia sine sider og la inn dette. Etter det fungerte det. Så hvis du ikke allerede har prøvd så gjør det. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hadde problemet selv, og i går lastet jeg ned nyeste PCSuite fra Nokia sine sider og la inn dette. Etter det fungerte det. Så hvis du ikke allerede har prøvd så gjør det. 6221092[/snapback] Det er verdt en liten test, men kvir meg sterkt for å gjøre det. Alle kontaktene mine ligger på gamle PCSuite. Men er vel bare å krype til det sure eplet og bite i korset?.. Prøver nå.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Og det funka ikke.. Da var kontaktene mine all gone and feeling fine. Hva nå? Noen andre forslag? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Men kontaktene ligger vel også på mobilen din...eller misforstår jeg helt her.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Har nettopp hatt den til service. Den ble flashet mot min vilje, så ikke en kontakt igjen. MEN! Nå var jeg tilbake og leverte den inn. Det blir splitter ny N70 på tirsdag! Telekiosken testet telefonen på forskjellige pcer med forskjellige kabler. Funka ikke i det hele tatt. Så tok han en ny N70 ut av esken og koblet til den. "Ny maskinvare funnet" right away. De ringte Nokia, og Nokia sa jeg skulle få ny, men telefonen må på verkstedet igjen for "godkjenning", så den nye kommer med budbil på tirsdag. Najs, or what? Telefonen var fra oktober i fjor (en av de første som lå i hylla til Telekiosken, skal aldri kjøpe rykende fersk telefon igjen), så blir nytelefon-følelse som pokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå