Riotguy Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har ein Panasonic RDP210 40W*4 liggande. Veit han er gammal, men dug for meg. Problemet er at isokontakten som går ut frå spelaren er øydelagt. Den sukkerbiten som sit der er i størrelsesorden 1*2cm. Alle dei 16 leidningane går inn i samme kontakt. Kvar kan eg få tak i ein ny? Er dette noko elektrobutikkar kan ha? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ny iso kontakt skulle du finne i en hver elektro butikk du går inn i Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Eller på steder som selger/monterer bilstereo. Også delelageret hos bilfirmaer har slikt (med tanke på biler som ikke har ISO-kontakt fra fødselen av. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Takk for svar. Skal sjekke lokale forhandlarar. Iso-adapteret har eg, det er kontakta fra spelaren som er kaputt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Takk for svar.Skal sjekke lokale forhandlarar. Iso-adapteret har eg, det er kontakta fra spelaren som er kaputt. 6221617[/snapback] Denne kjøpes ofte i sett som består av begge kontakter (både den som er i bilen og den som er på spilleren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå