Gå til innhold

Hva vet du om Bibelen? (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette nummer 2 i rekken eller noe sånn? Jeg har allerede dette spillet til xboxen nemlig, og har hatt det en god og lang stund, så skjønner ikke hvordan det kan være en nylansering? :hmm:

Men denne gladkristne utgivelsen, som er et, uh... Gameshow? (WTF?), vil jeg styre langt unna...

6221107[/snapback]

Det er ganske ultra-amerikansk overdrevet gameshow-greie ja, men likevel ganske moro i en viss tid, til tross for at jalla-faktoren godt kunne ha blitt lagt litt lavere :)

Lenke til kommentar

Då er det på tide at eg les igjennom det eg har igjen av bibelen.

Såg ein reportasje på BBC for ikkje så lenge sidan om kristne som bruker spel for å spre bodskapen sin. Så vi kan nok vente oss fleire spel frå den kanten.

Lenke til kommentar
Kan ikke sammenlignes akkurat... Hehe... Her går spillet ut på å vite mest mulig om bibelen... Urk...

6241721[/snapback]

Det er nok ein "liten" forskjell på Black & White og dette spelet. Men eg syns ikkje at det er noko gale med at spelet handler om kunnskap om bibelen. Eg trur spel er ein bra måte å lære ting på. Mange unge ser nok på bibelen som noko kjedeleg og uinteressant. Då kan det vere lettare for dei å lære bodskapen via eit spel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...