Knut_B_K Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 I kunnskapsspillet The Bible Game får du svar på hvor godt du kjenner Bibelen. Les mer Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hyggelig at vi også får et kristent alternativ på spillmarkedet, for de personer som måtte ønske det. Jo mer variasjon, jo bedre! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Enig, hadde eit par kristne spel for lenge sidan (kristen familie), har dei faktisk liggande endå og dei var kjempemorro. Spiritual Warfare og Bible Adventures. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Er dette nummer 2 i rekken eller noe sånn? Jeg har allerede dette spillet til xboxen nemlig, og har hatt det en god og lang stund, så skjønner ikke hvordan det kan være en nylansering? Men denne gladkristne utgivelsen, som er et, uh... Gameshow? (WTF?), vil jeg styre langt unna... 6221107[/snapback] Det er ganske ultra-amerikansk overdrevet gameshow-greie ja, men likevel ganske moro i en viss tid, til tross for at jalla-faktoren godt kunne ha blitt lagt litt lavere Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hørte rykter om at det allerede er planlagt en expansionpack til det.. "A and Moe Trivia" Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Då er det på tide at eg les igjennom det eg har igjen av bibelen. Såg ein reportasje på BBC for ikkje så lenge sidan om kristne som bruker spel for å spre bodskapen sin. Så vi kan nok vente oss fleire spel frå den kanten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 No! Keep God out of the computer games industry! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 No! Keep God out of the computer games industry! 6241620[/snapback] Vi har jo alt fleire spel der du er "Gud", eller ein oppfører deg nærmast som ein gud. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kan ikke sammenlignes akkurat... Hehe... Her går spillet ut på å vite mest mulig om bibelen... Urk... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kan ikke sammenlignes akkurat... Hehe... Her går spillet ut på å vite mest mulig om bibelen... Urk... 6241721[/snapback] Det er nok ein "liten" forskjell på Black & White og dette spelet. Men eg syns ikkje at det er noko gale med at spelet handler om kunnskap om bibelen. Eg trur spel er ein bra måte å lære ting på. Mange unge ser nok på bibelen som noko kjedeleg og uinteressant. Då kan det vere lettare for dei å lære bodskapen via eit spel. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Propaganda spill? Hehe 6241580[/snapback] Ikke mer enn feks American Army Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Propaganda spill? Hehe 6241580[/snapback] Ikke mer enn feks American Army 6242333[/snapback] Hehe, misliker USA og kan du tro Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette må jo være ypperlig for Ned Flanders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg