molna Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Første billigmobilen med Bluetooth. Typisk enkel business-mobil for dem som ikke kan ha kameramobil. MP3 ringetoner. http://www.benqmobile.com/cds/frontdoor/0,...A156277,00.html Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Hvor billig er billig? Regner med at du mener første billigmobil fra _benq-siemens_ som har bluetooth? Ser grei ut edit: Bør være gangske billig om den skal bli et bedre kjøp enn 6021, med både bluetooth, edge og bedre skjerm for under 1000 kr, og det i dag. edit2: Ikke EDGE, og bare GPRS klasse 8. Svakt. Endret 1. juni 2006 av arehei Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvordan mener du at GPRS klasse 8 er svakt i forhold til klasse 10 på en slik mobil? Tror du må sjekke GPRS-spesifikasjonene litt Blir garantert under 1000, hvis den kommer til Norge (definitivt ikke til Sverige). Nå nevnte du ikke at i forhold til 6021 så har A58 dobbel taletid og tredobbelt minne. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvordan mener du at GPRS klasse 8 er svakt i forhold til klasse 10 på en slik mobil? Tror du må sjekke GPRS-spesifikasjonene litt Okay, da tok jeg feil Trodde klasse 10 var best, men da er det kanskje ikke så enkelt. Blir garantert under 1000, hvis den kommer til Norge (definitivt ikke til Sverige). Nå nevnte du ikke at i forhold til 6021 så har A58 dobbel taletid og tredobbelt minne. Ja, batteritid er forsåvidt viktig. Rart at du argumenterer for minne når du tidligere har sagt at mobiler som det her overhodet ikke trenger noe særlig minne. Uten kamera, ikke laget til musikk, osv.. Med Nokia-menyer og brukervennlighet, allerede tilgjengelig, mye bedre skjerm osv. virker i hvert fall 6021 som et bedre valg synes jeg, men de har selvfølgelig hver sine styrker og svakheter. Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Minne er greit på en mobil rettet mot business-folk, kjekt med mellomlagring av dokumenter osv. A58 slår nok Nokia på brukervennlighet også, men uansett vil 6020 selge 10 ganger mer enn A58 (fordi de fleste kjøper merket). 'If this was a Nokia it would sell like hot cakes' http://www.mobilegazette.com/benq-siemens-06x05x30.htm Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) A58 slår nok Nokia på brukervennlighet også, men uansett vil 6020 selge 10 ganger mer enn A58 (fordi de fleste kjøper merket). 6222514[/snapback] 6021 ja, men forsåvidt 6020 og At A58 slår 6021 på brukervennlighet tviler jeg på at du får med deg så mange på, men det du sier om at hadde den vært nokia så hadde den solgt bra er nok et poeng. Som du sier, folk kjøper mye etter merket, og etter flere år er mange lært opp til, etter dårlige erfaringer, å ikke ta Siemens (og har det vel med seg over til BenQ-Siemens og) med i vurderingen av ny mobil. edit: Må egentlig rette litt på meg selv her. Billigmodellene fra Siemens pleier vel folk stort sett være ganske fornøyd med. Må og legge til grunn at jeg ikke uttaler meg på noen tall, kun inntrykk, men så har det jo blitt en del av dem etterhvert, Endret 1. juni 2006 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå