kimman Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei, som dere ser så er bilen delvis stylet fra før.. Jeg har lyst å gjøre med bilen: Leppe til frontfanger Bytte baklykter Takspoiler Bytte til 19" felger Har dere noe gode forslag av disse? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg ville gått for noe ala denne her: Veldig pen og clean etter min mening. Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) ville gått for noe slikt jeg og så en annen farge =) Endret 1. juni 2006 av Andrivio Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, bilen var veldig pen! Men jeg vil ikke bytte ut fanger, bare legge til en leppe.. Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 er mye en kan gjør med bilen, er vel pengene lommeboken som bestemmer tenker jeg.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Ikke tenk på det engang.. Jeg klarer nok å kjøpe en eller en annen leppe.. Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ikke tenk på det engang.. Jeg klarer nok å kjøpe en eller en annen leppe.. 6220736[/snapback] jada. visst det er bare en leppe du skal ha, så er det jo ikke farlig. koster jo ikke så masse. men når du skal begynne med de store tinga, så har det el litt med hva lommeboken sier også. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Pen bil.. Isteden for takspoiler, ville jeg heller kjøpt bakrute senker, ala dette; Av frontspoiler, så tror jeg GLi-leppa er ganske pen og nøytral, litt usikker på om den bare selges i USA.. Hør med Møller. Ville også peisa på 18" eller 19", samt lakkert nederste del av bakfangeren.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Lakkere den helt ned. Skrifte grill, slik at du får samme grill som den rakanishu postet. Redigert: Fjerne Bora-emblemet, samt det som er på høyre side bak. Endret 1. juni 2006 av sluffy Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Lakkere den helt ned.Skrifte grill, slik at du får samme grill som den rakanishu postet. Redigert: Fjerne Bora-emblemet, samt det som er på høyre side bak. 6222120[/snapback] Den er jo lakkert helt ned Lenke til kommentar
TKV Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 det er den vel ikke clerion. ser du ikke på det bildet som er tatt fra siden at det er ulakkert plast foran og bak? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 det er den vel ikke clerion. ser du ikke på det bildet som er tatt fra siden at det er ulakkert plast foran og bak? 6234947[/snapback] Oijj Sorry Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hvordan går det med bilen? Se til å få laget showcase/worklog. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Har ikke gjort noe med bilen.. Vil planlegge først, før jeg bestemmer meg for alt.. Alt skal liksom passe inn.. Skal nok lage worklog når jeg har besluttet meg for noe. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Har ikke gjort noe med bilen.. Vil planlegge først, før jeg bestemmer meg for alt.. Alt skal liksom passe inn.. Skal nok lage worklog når jeg har besluttet meg for noe. 6359874[/snapback] Dette er jo en meget pen bil selv original, så denne kan du få masse ut av, det er jeg sikker på Lenke til kommentar
kimman Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Takk. Jeg tror jeg får solgt de felgene idag eller imorgen. Så skal jeg kjøpe meg 19" felgene.. Blir nok litt tøffere Lenke til kommentar
kimman Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Da er de nye 19" felgene slengt på plass nu! Ble meget fornøyd! vad tycks? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Flotte felger De orginale bildene i første posten din er ikke der, så jeg kan ikke uttale meg om forbedringen, men jeg likte de nye Hva måtte du ut med for den bilen forresten? Har veldig lyst på en selv, men er dessverre få som selger dem Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) bildene i første og andre post funker ikke her heller, hvorfor skjer slikt? står bare user posted image... edit: ops, glemte jo at jeg skulel skrive noe om bilen. veldig fin bil... rar farge. hadde lyst på en bore en gang jeg å, fine biler, nå ville jeg heller hatt en passat, de er litt mer sleek i formen syntes jeg... hehe... det er få boraer ja, sånn er det bare. Endret 4. august 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå