Gå til innhold

problem med xfx7900gt

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har ett "lite" problem, jeg har XFX 7900gt og kortet er veldig bra det.

Problemet er at jeg kan bare bruke orginaldriveren som var levert med kortet, jeg har lastet ned nye forceware drivere fra både her og der, men når jeg skal begynne å instalere den nye driveren får jeg beskjed at filen er korupt og at jeg må finne meg en ny... Dette har jeg gjort flere ganger og jeg har slått av virusprog under instalering osv men ingenting nytter.

hva skal jeg gjøre? er det ikke slik at kortet lar seg overklokke bedre med nye drivere også?

tips og råd motas med stor glede

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde noen lignede problemer med mitt x1800xt.Men da fikk jeg ikke instalert noen drivere i det hele tatt.. Grunnen til dette var at cpu var klokket i bios, og da fikk jeg bare beskjed om at filene var enten ødelagte eller korrupte. Men du kan prøve i sikkerhetmodus, vetke om det kan hjelpe. Men verd å prøve :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde noen lignede problemer med mitt x1800xt.Men da fikk jeg ikke instalert noen drivere i det hele tatt.. Grunnen til dette var at cpu var klokket i bios, og da fikk jeg bare beskjed om at filene var enten ødelagte eller korrupte. Men du kan prøve i sikkerhetmodus, vetke om det kan hjelpe. Men verd å prøve :)

6220300[/snapback]

takk for tipset.. Det er bare det at andre driver og ting og tang går greit å installere bare ikke til skjermkortet.

Cpu har jeg kjørende på stock hastighet når jeg installerer drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...