Kent -amdme- Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Heisann. Jeg har ett "lite" problem, jeg har XFX 7900gt og kortet er veldig bra det. Problemet er at jeg kan bare bruke orginaldriveren som var levert med kortet, jeg har lastet ned nye forceware drivere fra både her og der, men når jeg skal begynne å instalere den nye driveren får jeg beskjed at filen er korupt og at jeg må finne meg en ny... Dette har jeg gjort flere ganger og jeg har slått av virusprog under instalering osv men ingenting nytter. hva skal jeg gjøre? er det ikke slik at kortet lar seg overklokke bedre med nye drivere også? tips og råd motas med stor glede Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde noen lignede problemer med mitt x1800xt.Men da fikk jeg ikke instalert noen drivere i det hele tatt.. Grunnen til dette var at cpu var klokket i bios, og da fikk jeg bare beskjed om at filene var enten ødelagte eller korrupte. Men du kan prøve i sikkerhetmodus, vetke om det kan hjelpe. Men verd å prøve Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde noen lignede problemer med mitt x1800xt.Men da fikk jeg ikke instalert noen drivere i det hele tatt.. Grunnen til dette var at cpu var klokket i bios, og da fikk jeg bare beskjed om at filene var enten ødelagte eller korrupte. Men du kan prøve i sikkerhetmodus, vetke om det kan hjelpe. Men verd å prøve 6220300[/snapback] takk for tipset.. Det er bare det at andre driver og ting og tang går greit å installere bare ikke til skjermkortet. Cpu har jeg kjørende på stock hastighet når jeg installerer drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå