Anew Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har praktisk talt bestemt meg for å kjøpe Sigma 30/1.4. Siden jeg skal reise til fjells i ettermiddag, vil jeg gjerne handle det inn før jeg reiser Fotovideo har bekreftet levering med Nikonfatning i morgen. Det hjelper meg ikke. Er det andre butikker i Oslo-området som har Sigmaoptikk? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Lømork Foto i Torggt (denne har jeg selv benyttet meg av). Jeg tror det også finnes hos Fotoknudsen i nederst iKarl Johansgt (Kameraservice) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Takk for forslag. Lømorks har ikke fått inn og OKS fører ikke Sigma. Andre forslag? Finnes det noen Elite-butikker med anstendig størrelse? De er jo offisiell importør, men den i Oslo sentrum (Gunerius) har jo bare engangskameraer og fotoalbum... Edit: Fant det i en Elite-sjappe litt utenfor byen! Og det til 400,- under webprisen hos Fotovideo! Har fått det lagt av, og henter det etter jobb. Endret 1. juni 2006 av Anew Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har selv vært en tur til min lokale Elite Foto (Lillestrøm) og handlet Sigma-optikk i dag. Kjapt og greit, og 4-500 spenn billigere enn f.eks. FotoVideo. Virker som de er grenerellt billige på Sigma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå