Qtecman Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes min Qtek 8310 har for dårlig og for lite brukervennlige alarmfunksjoner. Savner nedtelling til ferdig pizza og en lettbetjent vekkerklokke. Bruker nå min gamle T630 som vekkerklokke fordi den er enklere i bruk. Finnes det alarm eller klokke-programmer som kan brukes på 8310`en? mvh Qtecman Lenke til kommentar
TB9 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 har brukt oxios alarms og er ganske fornøyd det er et kjøpeprogram da, koster 5 dollar mener det er nedtellingsklokke på den også, men du kan laste ned en 2-ukers trial på hjemmesiden http://www.oxios.com/alarms/ Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Har lastet ned en trial, men det ser bare ut som om det er alarmer som kan settes til tre forskjellige tider. Altså ingen timer, nedtellling eller stoppeklokke, dessverre. Men takker for forslaget, finnes det andre programmer? mvh Qtecman Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) handango.com evt søk etter javaprogrammer. det er sikkert lettere å finne Endret 3. juni 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå