Gå til innhold

Støv og vannsikring av mobil *Humor*

Anbefalte innlegg

Bare i kjedsomhet tenkte jeg at jeg skulle finne en *løsning* på fuktskadeproblemet som sårt er kjent blant mobiltelefon brukere.

dette er da ikke anbefalt å prøve på noen dyr og ny mobil... men heller

den gamle mobilen dere har liggende i natbordskuffen el. no :p

Fremgangsmetode:

1: skru opp en gammel mobil

2: gni inn elektronikken med vaselin *jeg fylte bare hele mobilen med det*

3: ha litt vaselin i alle delene som har kontakt med hverandre.

som for og bakside av deksel og tastene...

4: skru sammen igjen og slå på

5: kast den i vasken å se om den funker enda :p

PS: viss dere prøver på dette så vær forsiktig rund displayet, høyttaler, microfon og vibrator... siden disse er litt trykksensitive...

men med stort hell gikk dette med ex'n sin mobiltelefon, alt funker og vekten vart ikke merkbart økt heller :D

jeg fant ikke ut av den filvedleg thingen så bilder av den i bunnen av badekarret får dere ikke :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobiltelefon + kondom = vanntett som pokker

Selvfølgelig vil gjennomsiktige kondomer være å anbefale med tanke på at man helst ikke vil taste i blinde. Det må også påregnes et sterkt økende kondom-budsjett i og med at kondomet må byttes hver gang telefonen lades.

Evt kjøper man en N5140(i) eller liknende :whistle: Ifølge VG skal jo den ha klart seg 13,5 timer i dusjen uten problemer.

Lenke til kommentar

Hehe, mange gode idéer! :) Eventuelt kan man jo skaffe seg en forsikring som dekker fukt- og vannskader. Kjedehuset (Telekiosken og Mobildata) selger en slik forsikring, foruten om dem vet jeg ikke om noen :roll: Men kondom hørtes veldig bra ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...