SirAnderz Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har tenkt og lage meg et kabinett i aluminium .. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe aluminium plater ? billig og rundt sogn og fjordane området ? holder på og lage noen skisser i paint , så viss noen er intreserte så si det her så skal jeg legge dem ut.. Kommer til og ligne litt på Lian Li , det er fordi jeg liker lian li og siden jeg ikkje kjøper meg det så lager jeg et som ligner:P Noen som vet om en plass jeg kan kjøpe noe sånn ligner en sånn power knapp som i chieftec ? Takk for svar. Lenke til kommentar
RockeRolf Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jses...k.x=44&sok.y=10 (hvordan i all verden får jeg skrevet linker i dette forumet? fungerer <a href> osv?) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Legg ut URLer slik: klikk meg http://forum.hardware.no/faq_norwegian.php#bbcode <-- fler bbcodes :smile: Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Ingen som har noe peiling ? Ingen som har laget det før ? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Kabinett i metal?!?! Noe så uorginalt da.. :wink: Hva med det i klikk-laminat.. (sorry.. Har egentlig ingenting i denne posten å gjøre.. Bare følte at jeg måtte.. tror jeg er overtrøtt.. Går og legger eg nå.. Tror det er lurt :wink: ) Mvh. Dings Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 00:49, skrev Dings:Kabinett i metal?!?! Noe så uorginalt da.. :wink:Hva med det i klikk-laminat.. (sorry.. Har egentlig ingenting i denne posten å gjøre.. Bare følte at jeg måtte.. tror jeg er overtrøtt.. Går og legger eg nå.. Tror det er lurt :wink: )Mvh.Dings Er ikke det prosjeket tatt av de to skrotingene "Fjøsdings & Lukt" :wink: ? Kanskje et i parkett, he he Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 I Stryn er det et firma som heter "Stryn industri produkter" disse herrene leverer aluplater. Du kan sikkert bestille ferdig oppkappet og knekt om det er ønskelig også. Ta kontakt med meg på [email protected] så skal du få telefonnummer og det som er nødvendig. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 11:49, skrev TheMatrix:Er ikke det prosjeket tatt av de to skrotingene "Fjøsdings & Lukt" :wink: ? Kanskje et i parkett, he he Jo, det er tatt av skrotingene FJØSLUKT og DINGS, men det ble så sinnsykt bra at vi anbefaller på det sterkeste et kabinett i klikk-laminat Men bevares, parkett er sikkert "ålright" det også... Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
The man! Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 jeg begynte på et alu kabbinett en gang. men jeg fikk ikke til å lage døra foran cd-rommene skikkelig så jeg ga opp og lagde en plexikasse istede. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Hvordan vart det i plexi da ? bilder ? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 har du noe tegninger om hvordan du gjore det eller ? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 har du noe tegninger om hvordan du gjore det eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå