Gå til innhold

lage eget kabinett

Anbefalte innlegg

Har tenkt og lage meg et kabinett i aluminium ..

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe aluminium plater ? billig og rundt sogn og fjordane området ?

holder på og lage noen skisser i paint , så viss noen er intreserte så si det her så skal jeg legge dem ut..

Kommer til og ligne litt på Lian Li , det er fordi jeg liker lian li og siden jeg ikkje kjøper meg det så lager jeg et som ligner:P

Noen som vet om en plass jeg kan kjøpe noe sånn ligner en sånn power knapp som i chieftec ?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kabinett i metal?!?! Noe så uorginalt da.. :wink:

Hva med det i klikk-laminat.. :grin:

(sorry.. Har egentlig ingenting i denne posten å gjøre.. Bare følte at jeg måtte.. tror jeg er overtrøtt.. Går og legger eg nå.. Tror det er lurt :wink: )

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-12 00:49, skrev Dings:

Kabinett i metal?!?! Noe så uorginalt da.. :wink:

Hva med det i klikk-laminat..
:grin:
(sorry.. Har egentlig ingenting i denne posten å gjøre.. Bare følte at jeg måtte.. tror jeg er overtrøtt.. Går og legger eg nå.. Tror det er lurt :wink: )

Mvh.

Dings

Er ikke det prosjeket tatt av de to skrotingene "Fjøsdings & Lukt" :wink: ? Kanskje et i parkett, he he

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-12 11:49, skrev TheMatrix:

Er ikke det prosjeket tatt av de to skrotingene "Fjøsdings & Lukt" :wink: ? Kanskje et i parkett, he he

Jo, det er tatt av skrotingene FJØSLUKT og DINGS, men det ble så sinnsykt bra at vi anbefaller på det sterkeste et kabinett i klikk-laminat :lol:

Men bevares, parkett er sikkert "ålright" det også...

Mvh.

Fjøslukt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...