pxK Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Begynte å se på hellsing for 2,3 ukers tid og ble litt hekta på serien så nettop eps 13 og lure på om det virkelig hva den siste eller er det flere? Historien om Alucard hva litt spennende Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Sjekk ut Hellsing Ultimate OVA Den er i startfasen, og kun en episode på 1t er ute, men det kommer nok mer Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Sjekk ut Hellsing Ultimate OVA Den er i startfasen, og kun en episode på 1t er ute, men det kommer nok mer 6220204[/snapback] Spørsmålet er NÅR.. Har vel nå gått 3måneder siden ep1 kom Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tror nok du må smøre deg med tålmodighet. Enormt tidsspenn mellom ep'sene. Mener å huske at det sto at ep 2 skal komme ut i September. Skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 de som lager hellsing OVAen tar seg enoooormt god tid. nesten helt håpløst å følge med på, men jeg tror slutproduktet blir sinsykt bra. mens vi venter på flere episoder ambefaler jeg å lese mangaen. Lenke til kommentar
feet Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Har lest at Ova 2 kommer i August... *gleder seg* Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Helt i august/september ja oh the wait! men når en ser resultatet på ep1, så er det NESTEN verdt det! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Føler det er på tide å bumpe denne tråden nå, da det kanskje er av nytte til folk å vite at OVA 3 har vært ute i et halvt år, og OVA 4 er rett rundt hjørnet? (Tenkte å opplyse godtfolket om denne fantastiske serien; den er verdt å få med seg) Egentlig skulle OVA 4 komme ut den 5. Oktober, men utviklerene gjorde en feilberegning ang. lengde, og jobber ennå. Men dette er en GOD ting! Jo lengre tid de tar jo lengre blir tydeligvis episoden, og den er oppe i en time nå! La oss alle krysse fingrene for en release ganske snart.. Det virker som at det kommer en episode ca. hver 6. måned. Ikke en serie du følger med på, med andre ord, men se på hver episode som en spillefilm. Endret 4. november 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
fre4k Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg tror Hellsing Ultimate er fortsettelsen etter dei 13 episodene. Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 nei, OVA er en remake av storyen siden mangaen ikke er ferdig enno... minner meg på at jeg ikke har lest de nyeste chapterne O.o Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har ovaen gått forbi mangaen? Var det ikke de 13 første episodene som ikke forholdt seg til mangaen? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nei. De første episodene av den orginale Hellsing-animen fulgte mangaen, deretter gikk den over til fillere (bl.a. han der siste bad-guyen). Denne nye OVA'en følger mangaen helt, og de første episodene av OVA'en har samme historie som de føreste episodene av animen. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ny bump igjen. Nå har nr 4 kommet (Februar 22, 2008) http://en.wikipedia.org/wiki/Hellsing Endret 5. april 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå