pizzafordi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) jeg har prøvt forskjellige drivere, jeg har prøvt forskjellig ram. det begynner å bli plagsomt. enten så fryser det helt, evt tilbake til windows. har uli chippsett har lite oc, som er satt ned ,og satt vifte på dobbel hastighet pga varmen. noen andre som opplever dette problemet Endret 12. juni 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 spam spam spam Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 1600 posts på litt over et halvt år ja.. Ser hva disse postene går til! Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Hvis du bruker et eller annet program som låser Hz'n din (refresh lock f.eks.), så skru av det. Det fungerer ikke med bf2. Det du også kan prøve er å høyreklikke på .exe-filen, velge egenskaper, og skrive inn følgende bak teksten på "Mål": paramater 1 (Det kan hende jeg har utelatt noen tegn, som f.eks. ;paramater 1 - en stund siden jeg gjorde det der) Endret 3. juni 2006 av jaynuz Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hvis du bruker et eller annet program som låser Hz'n din (refresh lock f.eks.), så skru av det. Det fungerer ikke med bf2. Det du også kan prøve er å høyreklikke på .exe-filen, velge egenskaper, og skrive inn følgende bak teksten på "Mål": paramater 1 (Det kan hende jeg har utelatt noen tegn, som f.eks. ;paramater 1 - en stund siden jeg gjorde det der) 6236160[/snapback] vet jeg lite om Endret 12. juni 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 bump bomp de spam spam spam Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Prøvde du det jaynuz foreslo da!? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=477069 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Prøvde du det jaynuz foreslo da!? 6297697[/snapback] er litt i tvil på hvordan jeg skulle gjøre det. har da single core, vet bf2 skal ha noen problemer med x2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå