Patience Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei Er det noen som vet helt sikkert hva Norsk standard er på dokumentmarger for tiden? Venstre, høyre, topp & bunnmarger.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) tror dette er ganske standarisert. men sier ikke for sikkert, om du skal poste brev til kongen el no lizm søk på: dokumentmarger på google, første treff finner du det du trenger å vite Endret 31. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 På ungdomsskolen lærte vi 3-2-1. Men om dette stemmer sånn veldig formelt, vet jeg ikke. Og for bunnen vet jeg ikke. De der er for venstre, topp og høyre. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Kanskje du finner noe her? 6219687[/snapback] Jeg var innom der før jeg posta denne. Fant ikke noe desverre.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) tror dette er ganske standarisert. men sier ikke for sikkert, om du skal poste brev til kongen el no lizm søk på: dokumentmarger på google, første treff finner du det du trenger å vite 6219688[/snapback] Riktignok så var det noen data der på noen marger.. men det har ingenting med standardiseringen / norsk standard av marger å gjøre å snoke i andres brev. For de tallene der var bare margene noen andre har valgt å bruke. Sier ingenting om hvilken standard de følger. :-) Endret 1. juni 2006 av Patience Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 2,5 i kvadrat har jeg nå blitt fortalt.. Alle marger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå