Gå til innhold

Nokia 6131 - Lesertest


Anbefalte innlegg

Har akkurat skaffet meg 6131 etter å ha hatt et par SE telefoner. Er fornøyd med nyanskaffelsen, men lurer på om det er mulig å stille inn telefonen slik at når det kommer en SMS eller MMS at det da står fra hvilket nummer / navn den kommer fra - ikke bare at det er kommet en ny melding ?

På mine SE telefoner var denne informasjonen tilgjengelig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå hatt 6131 i... ja, 2 dager tror jeg. Jeg er ganske fornøyd.

 

Jeg har ikke hatt en "ny" telefon på årevis så dette høres kanskje dumt ut...

 

Men hvorfor er videokvaliteten så himla dårlig? De skurer jo som satan på tørketromlen!

Finnes det noe bedre enn dette, sånn myyye bedre?

 

Og batteriet syns jeg går rimlig fort... Men jeg har jo tatt masse bilder og sånn da...

 

Og hvor mye koster overføringsleding ca...?

 

O en ting til; Jeg har et minnekort på 256mb, hvor mange sanger blir dette? Jeg har vel ikke stort mer bruk for kanskje 40-60 sanger, holder det? :whistle:

Lenke til kommentar
O en ting til; Jeg har et minnekort på 256mb, hvor mange sanger blir dette? Jeg har vel ikke stort mer bruk for kanskje 40-60 sanger, holder det?  :whistle:

7003638[/snapback]

 

Gjennomsnittsstørrelsen på en sang er vel rundt 4MB. (hvertfall her i gården)

 

256 : 4 = 64. Så i teorien burde du ha plass til 60-70 sanger. Men det varierer veldig. Noen sanger er på 6-7 MB mens andre kanskje ikke er mer enn 2.

Lenke til kommentar
O en ting til; Jeg har et minnekort på 256mb, hvor mange sanger blir dette? Jeg har vel ikke stort mer bruk for kanskje 40-60 sanger, holder det?  :whistle:

7003638[/snapback]

 

Gjennomsnittsstørrelsen på en sang er vel rundt 4MB. (hvertfall her i gården)

 

256 : 4 = 64. Så i teorien burde du ha plass til 60-70 sanger. Men det varierer veldig. Noen sanger er på 6-7 MB mens andre kanskje ikke er mer enn 2.

7058669[/snapback]

Takk! Da skal jeg bare kjøpe sånn kabel og jeg er i gang! :D

 

Det og overføre sanger, det er vel ikke noe spesielt program man må ha...? Bare bruke det man har på tenkemaskinen?

Lenke til kommentar
har mp3 spiller (sony) med 20gb disk, må slette for å få plass til ny musikk nesten daglig :p hver mann sine behov :)

 

Kjøper denne telefonen til dama idag, så kan jeg se om jeg vil ha den eller k610i etterhvert

7088804[/snapback]

Litt spesiell du da.Mye vits i å slette hver dag.Du har jo ikke en teoretisk sjanse en gang til å høre gjennom alt på mange dager.Sånne som du vet ikke hva det er å ha et behov.Barnslig spør du meg,men du er vel heller ikke så gammel.Hører du på alt samtidig?En låt i hvert øre kanskje?
Lenke til kommentar

Denne ser jo bare helt fantastisk deilig ut. Har satt den opp som første og eneste ønske på ønskelista mi til bursdagen.

 

Noe jeg stusser litt over, dog, er hvorfor denne er så billig sammenlignet med for eksempel Nokia 6270 (som jeg har nå)? Eneste vesentlige forskjeller er antall piksler (på kameraet) og kamerablits, og i tillegg er 6270 en tanke eldre. Og eldre mobiler er jo stort sett billigere enn nye?

Endret av Skoony
Lenke til kommentar

Har et par spørsmål angående 6131. Kan man laste meldinger og bilder til "Lifeblog" i Nokia PC Suite med denne telefonen?

Hvis man har to Nokia mobiler (N73 og 6131), kan man da bruke begge telefonene i samme "Lifeblog", men skille de fra hverandre slik at man bare ser det som gjelder hver telefon? Eller må jeg installere to PC Suite'er med vher sin "Lifeblog"

Grunnen til at jeg spør er at samboeren vil ha en telefon der man kan bruke Lifeblog, men vi vil ikke ha samme Blog'en. Hvis dere skjønner :)

Lenke til kommentar

Viser til denne testen av telefonen. Orket ikke å lese alt, men det står veldig mye om at telefonen mangler beskyttelse glass. Altså, om man presser på skjermen så får man samme effekt som man får når man presser på en LCD skjerm. Hvorfor har jeg ikke hørt noe om dette andre plasser enn i den testen? Har det komt en nyere versjon med beskyttelse glass?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei i tråden

 

Har hatt min 6131 i to dager nå. Er kjempfornøyd. Liker utrolig godt designet som er overalt på og i telefonen (bilder, bokstaver, mm)

 

Dekslet bak er imidlertid utrolig vanskelig å få av. Har allereder riber etter neglerenser :!:

 

:yes:

Endret av Evas
Lenke til kommentar
Hei i tråden

 

Har hatt min 6131 i to dager nå. Er kjempfornøyd. Liker utrolig godt designet som er overalt på og i telefonen (bilder, bokstaver, mm)

 

Dekslet bak er imidlertid utrolig vanskelig å få av. Har allereder riber etter neglerenser :!:

 

:yes:

7731763[/snapback]

Neimen Evas da. Dekselet er ikke vanskelig å få av, du må ta opp den svarte plastdingsen (den der du setter inn headsetet) først, og så er det bare å skyve det av... :)

Lenke til kommentar

7731763[/snapback]

Neimen Evas da. Dekselet er ikke vanskelig å få av, du må ta opp den svarte plastdingsen (den der du setter inn headsetet) først, og så er det bare å skyve det av... :)

7732346[/snapback]

 

Det gjorde jeg så andre gang, men like vanskelig var det. Har sittet å øvd litt nå, og noen ganger går det greit, andre ganger tregt. Skal nok bare finne det helt riktige grep. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...