snubbel Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Sitter her med snubbel sin (gamle) 6131 nå. Flott mobil, testen stemmer bra med opplevelsen de første timene. Eneste er at noen ganger når jeg lukker den vil den ikke legge seg igjen, den vil bare opp. Fikses ved at jeg lukker den opp og igjen. Løp og kjøp 6231005[/snapback] Godt å høre at du er fornøyd så langt :-) Når det gjelder åpning/lukking så må den "helt opp" før den kan lukkes igjen. Dette skyldes at fjæren må over et visst punkt. Så lenge du åpner den helt når du først åpner den, skal ikke dette være noe problem :-) -snubbel Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Problemet er nok at jeg kommer borti åpneknappen mens jeg lukker den, og da må den, som du sier, helt opp før den kan lukkes. Går fint an å leve med det. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Takk for en utrolig bra test, snubbel. Jeg har gått og ventet på en ordentlig test av denne telefonen lenge. Håper det kommer flere tester fra deg i fremtiden også, for dette var god lesning. Det er ihvertfall ingen tvil hvilken telefon jeg skal ha til sommern. 6226838[/snapback] Samme her!! Jeg hadde en 7370 som jeg likte meget godt, men den hadde for lite minne (og ikke plass for minnekort), og kamerabildene var ikke så bra som de Snubbel har postet fra 6131-kameraet. Endelig synes en del av skriften var utrolig liten, og jeg har meget godt syn. Nå er det bare å vente ei uke eller to, så skal jeg handle 6131. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er det lett og komme borti knappen som man åpner den med når den ligger i f.eks en lomme? Fin test Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Er det lett og komme borti knappen som man åpner den med når den ligger i f.eks en lomme? Fin test 6249085[/snapback] Nope, knappen er ganske hard å trykke inn! -snubbel Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Må en trykke på knappen for å åpne telefonen, eller kan en åpne den manuelt. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Må en trykke på knappen for å åpne telefonen, eller kan en åpne den manuelt. 6250916[/snapback] Kan fint åpnes manuelt. -snubbel Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har nå fått meg 6131 og lurer på en liten ting; Kommer det et litt høyt klikk når du trykker inn knappen for å åpne telefonen? Virket som om det var noe den klikket over på en måte.. vanskelig å forklare.. - hsds Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Jepp, det klikker høyt når man trykker inn knappen! Skal være sånn, er ikke noe galt. -snubbel Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Må si jeg er veldig fornøyd med denne telefonen! Eneste som jeg synes er litt dumt er at det ikke følger med noe usb kabel så jeg får sendt over noe musikk :/ Og de kablene koster vel litt i pris også. Edit: Kjipern.. så nettopp at det har kommet støv inn i ytterskjermen. Irriterende! :/ - hsds Endret 6. juni 2006 av hsds Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg bestillte med på gsm.no. koster 349 kr for "Nokia datakabel CA-53". Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg bestillte med på gsm.no. koster 349 kr for "Nokia datakabel CA-53". 6254747[/snapback] Akkurat, 349 kroner for en ussel kabel? hehe.. blir litt for mye for min del! Edit: Auch, fant nettopp kabelen til 78 kroner! http://mytrendyphone.dk/shop/default.asp?s...ductid=B16-1414 Forsøker å kjøpe den jeg. - hsds Endret 6. juni 2006 av hsds Lenke til kommentar
Flamy Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ville bare opplyse folk som har veldig lyst på nokia 6131 at de har fått inn på lager av denne mobilen på gsm.no..... jeg har nettopp bestilt min og jeg har spurt og de har nå igjen bare 11 stk på lager... løp og kjøp :) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Må si jeg er veldig fornøyd med denne telefonen! Eneste som jeg synes er litt dumt er at det ikke følger med noe usb kabel så jeg får sendt over noe musikk :/ Og de kablene koster vel litt i pris også. Edit: Kjipern.. så nettopp at det har kommet støv inn i ytterskjermen. Irriterende! :/ - hsds 6254721[/snapback] Ang. USB-kabel: Nokia er gode på overføringshastighet generelt. Jeg har klart meg uten PC-kabel, og brukt Bluetooth. Det gjelder også der USB-kabel er inkludert. For store filer (f.eks mp3) er USB-kabel mer nødvendig, spesielt USB 2.0. USB 1.1 er klart treigere (hørte dere, Samsung?!!??) Der det finnes minnkortplass/-støtte, bruker jeg minnekortleser. Og minnekortleseren tar jo normalt kort fra ulike standarder, så det er en meget god investering. Pass på at den er USB 2.0-standard. Støv i ytterskjermen: Har du fått støv i ytterskjermen? Har du hatt den i lomma? Hvis ja, burde det vel ikke kommet støv i den på så kort tid (regner med du ikke har hatt telefonen særlig lenge, for å si det slik). Har du noen formening om hvor støvet kan slippe inn? Synlige åpninger eller gliper, enten de kan ses i dagslys, eller i mørke, avslørt av telefonens belysning? Jeg har hatt mange mobiler, men jeg har dem aldri i lomma, og har ikke vært plaget av støv, med noen unntak da. Nokias telefoner er etter alt jeg har lest kanskje ikke av de best støvbeskyttede. Men Nokia har hatt en del modeller med utskiftbart deksel, og der slipper støvet lettere til. Og derunder er de unntakene jeg viste til. Ok, takk for nyttig informasjon! Du er totalt sett veldig fornøyd med telefonen, og jeg venter fremdeles i spenning til jeg får slått kloa i den! Det er ikke min drømmetelefon, men jeg tror den oppfyller mine viktigste krav på en meget god måte. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kan ikke se en eneste sprek hvor det støvkornet kan ha kommet seg inn. Det ligger nesten midt på skjermen, jeg tror det faktisk har vært der hele tiden uten at jeg har lagt merke til det :/ - hsds Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Noen som vet om en butikk som har denne tilgjenglig over disk i Osloregionen nå? I såfall kjøper jeg en i morgen. Endret 7. juni 2006 av ca2 Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som vet om denne er tilgjenglig over disk i Osloregionen nå? I såfall kjøper jeg en i morgen. 6261468[/snapback] Vil tro det, men det er ikke så altfor mange i omløp.. Ta deg en ringerunde tidlig på dagen og spør, vil tro det meste av telefonene blir fort utsolgt! Lykke til! - hsds Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vil tro det, men det er ikke så altfor mange i omløp.. Ta deg en ringerunde tidlig på dagen og spør, vil tro det meste av telefonene blir fort utsolgt! Lykke til!- hsds 6261616[/snapback] Takker, men det var vel egentlig ringerunden jeg hadde håpet på å unngå ved å sjekke her. Har sjekket to steder i dag, men ikke fått noe napp. Får se om jeg rekker å sjekke et par steder i morgen. Trenger sårt ny telefon mens jeg venter på w950i, og denne ser ut til å være midt i blinken. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Snubbel (og andre): Har dere hatt noen bugs med 6131 så langt? Hvor er 6131 produsert? Jeg hadde 2 stk 6280 og 2 stk E70. De ble i tur og orden levert tilbake til butikken grunnet bugs. De var alle produsert i Finland. Jeg fikk til slutt ut en 6233, som ikke har hatt bugs. Den er produsert i Tyskland. Trenger ikke ha noe å si, men bare nevner det... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Snubbel (og andre): Har dere hatt noen bugs med 6131 så langt? 6391324[/snapback] Eneste bug jeg klarte å finne er at klokka på utsiden 1 gang har hengt seg opp og vist tt:?m i stedet for tt:mm. Da var det bare å åpne og lukke dekselet. Er usikker på hvor den er produsert. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå