kenzuke Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Hei! Har eid en Qtek 8310 i ca 5-6uker, å brukt et Mini SD minnekort fra Sandisk på 1GB uten problemer, helt til idag. Fikk meg en demotestet Nokia 6280, som jeg prøvde minnekortet i. Alt fungerte normalt den første timen. Jeg hørte på MP3, tok bilder, lagret video osv, helt til telefonen plutselig ga beskjed om at bildene og videoene inne på minnekortet var av ugyldig format. Jeg prøvde å ta kortet ut og inn igjen for å se om dette hjalp, men da fant ikke telefonen minnekortet lengere. Har også prøvd å ta ut batteri osv, men til ingen nytte. Når jeg prøver det originale 64mb kortet som følger med telefonen, så fungerer alt smertefritt, men det er ikke sjangs at telefonen vil lese av 1GB kortet fra Sandisk. Har åsså prøvd å bruke minnekortet på datamaskinen, ved å bruke minnekortleseren. Akkurat samme resultater her; 64MB kortet fungerer fint, men 1GB kortet finnes ikke! Det er jo mest sannsynlig at kortet rett å slett har tatt kvelden, men jeg synes det var rart etter 5-6ukers daglig bruk, så når det flyttes over i en ny telefon, så tar det under 1time før det kutter helt ut. Noen som har vært borti et virus elns som kan gjøre dette med minnekortet? EDIT: Noen som forresten vet om en webside / forum dedikert til nokia 6280? På forhånd takK! mvh Henrik Endret 31. mai 2006 av kenzuke Lenke til kommentar
constance Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg eier ikke tlf selv, så kan jeg ikke hjelpe deg med det, men dette kan være til hjelp: http://www.3g.co.uk/3GForum/forumdisplay.php?f=496 Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå