Playmofetish Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg har fått beskjed av Raminus Populus (?) i Arcane University om å dra til Skingrad for å treffe Count Janus of Skingrad for å få tilbake en bok han har lånt av The Arcane University. Når jeg snakker med en av staff´ene inne i County Hall får jeg beskjed om at alle må snakke med Mercator Hosidus for å booke møte med greven. Problemet er bare at jeg ikke finner Mercator noe sted i det hele tatt. Jeg har Googla Mercator Hosidus, og funnet ut at jeg skal finne han nettopp i County Hall under "arbeidstider" for å så få videre beskjeder av han. Jeg har brukt wait i 1-times steg et helt døgn inne i County Hall i Skingrad, men ingen Mercator å se. Noen tips?? Kan det være en bug? Er jeg for sent ute til et eller annet? Jeg leste walk-through på nettopp denne delen, og har dratt til det stedet jeg visstnok får beskjed av Mercator å dra til, til akkurat den tiden på døgnet walk-throughen beskriver, men man får vel ikke gjort noe der uten å ha snakket med Mercator først, som ikke finnes noe steder!! Endret 31. mai 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kommer det ikke en rød/grønn pil på kompasset som du kan følge til ham? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Den røde pilen peker inn mot Castle Skingrad Dining Hall i 2. etg i County Hall. Døren er låst, og et hvert forsøk på å dirke den vil jo føre til at jeg blir arrestert. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 1. Det kan hende at han (Mercator) oppholder seg andre steder til andre tider, altså at pilen peker mot "lovlige" områder hvis du venter noen timer 2. Jeg har opplevd at jeg får dirke opp låsen i sneak-modus, slik at jeg ikke får bounty for dirking, og så får jeg lov å snakke med folk i forbudte områder - som regel går alt greit så lenge jeg ikke møter en Guard. Etter samtalen pleier jeg å løpe til et lovlig område. 3. En gang har jeg opplevd at jeg ikke fikk snakke med greven - fikk snakke med stewarden (en Argonian), men greven kom aldri ut. Da måtte jeg loade på nytt. Men jeg har måttet loade mange ganger i løpet av akkurat den questen. Jeg snakker selvfølgelig om Cure Vampirism. Hva er det med TES og vampyrer? Det virker som det er en tradisjon at det er masse bugs i vampyrquestene. Jeg har, for eksempel, aldri klart å fullføre Vampire Quarra quests i Morrowind. Hun bare slutter å snakke om relevante ting. Og hun heksa i Oblivion - noen ganger begynner hun å angripe, noen ganger glemmer hun at hun må fortelle meg om noen ingredienser, noen ganger forsvinner greven. Lenke til kommentar
MisterB Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Mhm. jeg tror han låser opp om morgnen.. vært fall sånn med meg Lenke til kommentar
96akrvi Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har opplevd det samme, men etter at jeg har sprunget litt rundt i huset hans, finner jeg han som regel uten problemer. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Joda, jeg kom videre da jeg bare dirket låsen. Glemte til og med å aktivere sneak, men ingen vakter i nærheten, så jeg fikk pratet med duden uten problemer, og nå er jeg langt forbi den questen. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Count Hassildor er forsvunnet hos meg, hva skriver eg consolen for og lagen ein ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå