peace2 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Hei , en venn av meg har fått et problem med pc-en sin etter å ha slettet et program. når han starter maskinen dukker meldingen "ntdetect mislykkes" og kommer dermed ikke videre til windows. noen som har erfaring / som kan hjelpe oss med å løse problemet? han bruker windows 2000 og har ikke installasjon CD . Endret 31. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) jeg vet ikke hva meldingen tyder på heller har det noe med harddisk å gjøre? Endret 31. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du mangler bootfila på harddisken. Er det xp kan han prøve recovery funksjonen på windows cden. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Du mangler bootfila på harddisken. Er det xp kan han prøve recovery funksjonen på windows cden. 6219853[/snapback] problemet er at han ikke har win 2000 , og har heller ikke CD.. Går det ann å legge inn bare fila med en diskett ? hva heter selve fila (så jeg kan prøve å søke etter det) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå