rs86 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er på jakt etter ny basskasse så har jeg snust litt borti denne Er det noe bra lyd av denne? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvilken forsterker har du, og hvor mye har du tenkt å bruke ? Gjør sikkert ikke noe om du nevner resten av annlegget også! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hadde noen fantic 12 tommere en eller annen gang i ungdommen. Mener å huske at de spilte helt ok. De var vel også på ca 750 watt tilsammen, og jeg drev dem med en Kenwood 500watt forsterker Men det ville ikke skadet om du hadde hatt litt kraftigere forsterker enn det subbene sier de skal ha i rms. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er på jakt etter ny basskasse så har jeg snust litt borti denne Er det noe bra lyd av denne? 6219253[/snapback] Har hørt rykter om at merket gir mye for pengene ihvertfall, selv om jeg ikke har testet selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå