Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Flau, flau nybegynnertabbe...

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette er nesten for pinlig, men jeg håper det er noen som kan hjelpe meg.

Jeg ryddet opp på maskinen min i går, og var litt for uforsiktig da jeg slettet ting (i Disc Cleaner). Nå får jeg ikke åpnet mapper eller programmer. Maskinen lar seg starte, men lenger kommer jeg ikke. Jeg aner selvsagt ikke hva det er jeg har slettet som jeg ikke skulle ha slettet. :blush:

Håper det er noen her som kan hjelpe.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes jo flere recovery programm der ute, men de gode koster gjerne penger. Tviler på at det er noen vei utenom å kjøpe et slikt hvis du vil ha ting tilbake til normalen. Eventuelt kan du innstallere XP på en annen disk/partisjon, og flytte over det du vil beholde.

Anbefaler produktene til O&O Software: Link

Endret av cremaster
Lenke til kommentar
Det finnes jo flere recovery programm der ute, men de gode koster gjerne penger. Tviler på at det er noen vei utenom å kjøpe et slikt hvis du vil ha ting tilbake til normalen. Eventuelt kan du innstallere XP på en annen disk/partisjon, og flytte over det du vil beholde.

Anbefaler produktene til O&O Software: Link

6219182[/snapback]

Takk for svar.

Kan noen av disse programmene lastes ned, brennes og kjøres som boot-cd'er på maskinen? Hvis ikke, er jeg like langt, da jeg ikke får åpnet cd'er, programmer eller mapper så snart jeg er inne i XP :blush:

Lenke til kommentar

Liquid: Nei, jeg får dessverre ikke åpnet noe som helst. jeg kommer til desktop'en, og der stopper det.

Hårek: Takk for tipset, jeg tror jeg får prøve å kjøre windows cd'en og boote derfra. Verdt et forsøk i alle fall.

Noen andre forslag? Alt mottas med takk :)

Lenke til kommentar

Ja, nå skjønner jeg ingenting.

Startet maskinen sent i går kveld for å prøve å reparere med XPcd'en. Etter at den hadde sjekket diskene, logget jeg inn som vanlig - og nå funket alt!

Som sagt, jeg skjønner ikke hva som skjedde. :blush:

Jeg vil gjerne takke alle som har kommet med forslag og hjelpsomme tips. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...