Marthe-Ma Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Tok dette her idag. Har såklart redigert en god del. Hva syntes dere? Ideen bak det har vel noe å gjøre med personer som holder øye med deg ovenifra. Du ser ikke hvem de er. Endret 31. mai 2006 av Marthe-Ma Lenke til kommentar
ttd Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Et av de ytterst få bildene i det siste som fanget oppmerksomheten min. Idèen er godt utført, de svarte skikkelsene gjør jobben sin godt. Himmelen er kanskje en aldri så liten tanke mørk, med litt mer blått hadde skikkelsene skilt seg bedre ut. Ville også kanskje latt de to rekkverkene møtes nederst i bildet, så det hadde blitt helt "innestengt". Men jeg liker det altså. Thumbsup Lenke til kommentar
togr Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 syntes det var stilig. kul ide og jeg likte bilde veldig godt Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Tusen takk for kommentarene. Jeg har latt det være åpent helt nederst der fordi jeg tenkte at det skulle være en mulighet for å slippe unna de personene som holder øye med deg. (Eller noe sånt) Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Et veldig pent og gjennomtenkt bilde. Fikk en veldig "somebody's watching me"-følelse, så utførelsen har virkelig fått frem det du ønsket. Rett og slett vakkert, i mine øyne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Meget bra laget. Fargene er meget meget behagelig og hele bildet blir avslappende men sammtidig blir man urotet av personene som ser på deg. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Tøft bilde Men spektatorer?? Er det et ord? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Takk for kommetarer Uhm. Tok vel kanskje ordet fra engelsk jeg.. Det engelske navnet er spectators Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Tøft bilde! Er oså enig med Nemo i at en tanke blåskjær på himmelen hadde kanskje gjort seg. Hadde bygd på håpet om å unnslippe. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Det er faktiskt litt blått igjen i himmelen, helt sort hvit så det ganske annerledes ut, men jeg kan alltids gjøre det litt sterkere ja Takk for svar Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tøft og surrealistisk. Det meste har blitt sagt, men jeg får kommentere selv også. Jeg er enig i at det gjerne kan være mer blåfarge, men pass på så det ikke blir for mye sommerstemning, eller for happy. Dette er jo egentlig ganske skummelt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Synes dette bildet ikke mangler noe som helst. Dette er et komplett bilde, som får meg til å tenke litt ekstra. Teknikk og tanke bak møtes i en fin helhet. Du har gjort det igjen. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Liker godt ideen her. Tror jeg hadde likt bildet enda bedre hadde det vært overskya. Så menneskene kom bedre fram mot himmelen og stemningen hadde blitt litt mer dyster. Men for all del, godt utført. Hvordan hadde det blitt i svarthvitt med pålagt støy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå