diminish Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har koblet til vannkjølt cpu-blokk til min P4. Men nå vil ikke PC-starte uten at det er koblet en vifte til CPU-FAN kontakten. Hva er en enkel å grei løsning på dette? Ved oppstart sier den "No cpu fan detected, shutting down to prevent damage" Har sjekka bios, men finner ikke no for å skrue dette av... Lenke til kommentar
Patz Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mulig at det går ann å gi et konstant tacho-signal til tacho-pinnen, hvilken spenning det er vet jeg ikke. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Mulig at det går ann å gi et konstant tacho-signal til tacho-pinnen, hvilken spenning det er vet jeg ikke. 6218947[/snapback] får dette på min pc også, bare å sette en 120mm Mist vifte i stedet. man hører ikke disse uansett om de er på minimum eller max kjører 3 stykk på max å det eneste jeg hører er strømforsyningen. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Dette kan slås av i bios, bare stapp inni en vifte, gå i bios, og let etter noe som "Shut down if no fan" og bytt til "No error", eller noe sånt. Jeg er ikke sikker på hva bios optionen heter, men du et nok hvilken det er når du ser den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå