Gå til innhold

Cooltek tank /m pumpe sprekker opp!

Anbefalte innlegg

Du må være fryktelig sterk... slik som meg...  :!:

(Det hjelper også veldig å ha en slik avdrager med reim.. for å ta av oljefiter, clutch  + reimhjul.. på scooters)..

6339104[/snapback]

Må sette i gang og pumpe da... :p Men den pumpa er lagt til side for lengst, så jeg gidder ikke å prøve, spesielt når trådstarter sier han har masse sprekker :ermm:

6339125[/snapback]

lyst til å donere den vekk?

6340272[/snapback]

Hehe, lur du! Nei, ikke donere, men kan sikkert selge den til en fin pris...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne noen linket til denne tanken? Den ligner på min men jeg hører denne har 12v(3pins kontakt). Min har 220v.

Min er en Alphacool AGB-Eheim Pumpe&Tank 1000 l/h som ligner veldig på denne med nedsenket pumpe. Men den har vært dønn solid og ikke tegn til noe som helst.

Helt stille er den også. Meget fornøyd.

Lenke til kommentar

Jepps, forsto det var et annet merke, men de virket veldig like. Tenkte om dette kan være et generelt plexitank m/pumpe problem eller akkurat bare den produsenten.

Jeg så først bare cool delen i navnet.

Men skadene på tanken virker på meg som om plexien i seg selv er en dårlig "blanding", at de rett og slett har brukt elendig plexi materiale. Om det kan være mulig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ihvertfall, så kan du ikke stole på den pumpa. Min går enda den, sprekkene er litt større, men har ikke skjedd noe enda. Jeg har dratt 3 lag med fryseposer utenpå da, i tilefelle! :p

Men, anbefaling til pumpe... Noen som veit om en bra pumpe som passer bra til mitt system? Tenkte på en pumpe jeg kan overvåke litt også... Litt morro med litt stæsj attåt!

6325516[/snapback]

Med fare for å bli skutt av ekstreme Thermaltakehatere, så tenker jeg at denne kan være verdt å prøve ut. Den er noe kraftigere enn på BW 7x5-settene, har vannivåmåler og vanntermometer med avlesning i 5 1/4"-brønn til en ok pris. Det er denne jeg skal ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...