pstub Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei! Jeg er så heldig og får teste en mobil som ikke kommer hit til landet, og den har engelsk Windows Mobile 5.0 installert. Har selvfølgelig støtte for T9, men jeg finner bare Engelsk. Samme gjelder det virtuelle tastaturet. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få lagt inn norsk T9 og tastatur layout her? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvilken telefon er det snakk om? Hvis telefonen ikke har kommet her til lands er det nok meget vanskelig. Den norske T9 er en del av den norske ROM`en tin Windows Mobile telefonene. Avhengig av hvilken telefon du har, men siden de fleste WM5 telefoner er produsert av taiwanske HTC, for så å bli plukket opp av diverse distrbitører, som feks Qtek, i-Mate, osv, kan det se mørkt ut. Men si oss hvilken telefon det er, så kanskje det vil hjelpe! Lenke til kommentar
pstub Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hei igjen, Joda, det er nok snakk om en taiwanesisk telefon her ja... ASUS P525 heter den! http://www.smartmobil.no/Article557.phtml Har fått inn norsk tastatur nå, men savner fortsatt norsk T9! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Aha, kul telefon Men for Norsk T9, så tror jeg du må vente til den evnt kommer til Norge. Ellers kan du jo kanskje ta den med til en Qtek forhandler og sjekke om det er teknisk mulig å modifisere ROM`en eller noe, og legge inn Norsk T9? Jeg mener også at dette er noe man kan kanskje gjøre selv (jeg prøvde det på min Qtek 7070 en gang i tiden, men fikk bare Dansk T9 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå