tørrfisk Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har ikke influensa lengre, fri på fredag og mandag, fikk 6 på engelsk muntlig og skriftlig privatist, kom ikke opp i noenting muntlig. Tror jeg kommer inn i forhold med en fantastisk jente jeg har vært forelsket i siden jeg flyttet hit, så er rimelig happy! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Japp Du får trøste deg med at alt snart går til helvete Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Det har det gjort ganske lenge Men nå har jeg 20 sigaretter, lighter, godt humør og nok en våken natt foran meg. Har rimelig lyst å drite i skolen i morgen og dra ut på vift i stedet. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Grattis! Håper på at det gjer det snart her no også. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Derfor du ikke lengre er på MSN, tørrfisk? Jeg savner deg.. Godt det ordner seg da. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Det har noe med saken å gjøre kjære navnebror! Koste meg forresten i går med poker og gamle gode skag1 hits! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå