Gå til innhold

Sjekke hvor mye man har brukt. tele 2 scratch abon

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp fått meg tele 2 scratch abbonoment og fant ikke noe om det på seden deres (var lat og leta ikke veldig mye) . Men kan dette sjekkes på noen måte?

Helst over internett, men annet også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har nettopp fått meg tele 2 scratch abbonoment og fant ikke noe om det på seden deres (var lat og leta ikke veldig mye) . Men kan dette sjekkes på noen måte?

Helst over internett, men annet også

6218514[/snapback]

Hei!

Som du har oppdaget har vi per i dag kun administrasjonsider tilgjengelig for våre kontantkortkunder.

Vi jobber derimot også med å få opp tilsvarende funksjonalitet for våre abonnementskunder da vi har begynt å få mange henvendelser angående dette.

Vårt mål er at man her blant annet skal kunne se utestående saldo på ditt kundeforhold, kunne titte på betalte fakturaer/e-fakturaer, samt ha muligheten til å sende SMS via nett.

Jeg kan ikke gå ut med en spesifikk dato for når denne tjenesten lanseres ennå, men så snart vi er klare kommer vi til å sende ut informasjon til våre abonnementskunder via fakturavedlegg og kunngjøringer på tele2.no!

I mellomtiden kan du sjekke utestående beløp du har ringt for ved å ringe vår automatiske saldo/fakturatjeneste på 80065005 (Husk å ha ditt kundenummer tilgjengelig - står øverst til høyre på din faktura).

Mvh,

Christian i Tele2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...