eoj_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei, har nettopp fått meg tele 2 scratch abbonoment og fant ikke noe om det på seden deres (var lat og leta ikke veldig mye) . Men kan dette sjekkes på noen måte? Helst over internett, men annet også Lenke til kommentar
Tele2 Christian Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei, har nettopp fått meg tele 2 scratch abbonoment og fant ikke noe om det på seden deres (var lat og leta ikke veldig mye) . Men kan dette sjekkes på noen måte?Helst over internett, men annet også 6218514[/snapback] Hei! Som du har oppdaget har vi per i dag kun administrasjonsider tilgjengelig for våre kontantkortkunder. Vi jobber derimot også med å få opp tilsvarende funksjonalitet for våre abonnementskunder da vi har begynt å få mange henvendelser angående dette. Vårt mål er at man her blant annet skal kunne se utestående saldo på ditt kundeforhold, kunne titte på betalte fakturaer/e-fakturaer, samt ha muligheten til å sende SMS via nett. Jeg kan ikke gå ut med en spesifikk dato for når denne tjenesten lanseres ennå, men så snart vi er klare kommer vi til å sende ut informasjon til våre abonnementskunder via fakturavedlegg og kunngjøringer på tele2.no! I mellomtiden kan du sjekke utestående beløp du har ringt for ved å ringe vår automatiske saldo/fakturatjeneste på 80065005 (Husk å ha ditt kundenummer tilgjengelig - står øverst til høyre på din faktura). Mvh, Christian i Tele2 Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Okei, får håpe at "saldo" tjenesten i hvertfall kommer lett tilgjengli snart da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå